The Cleaner 1. évad

2009. április 5.   -   2 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: évadzáró, itthon, megnéztem, the cleaner
írta: sajtosrolo
Végigkövettem hétről-hétre az AXN-en.
the-cleaner-posterEgy rész - egy leszoktatás, nagyjából ez a séma, és hozzácsapódik a magánéleti rész.
Akik a főszereplőnek dolgoznak, maguk is valamilyen függőséggel küzdöttek. Bennem szinte végig ott volt a félelem attól, hogy visszaszoknak, és úgy voltam vele, hogy ha William zuhan vissza, akkor én addig néztem a sorozatot. Nem is tudom, ez gondolom hülyeség, de csalódtam volna a karakterben. Majd rájöttem, hogy a történet akkor is érdekelne, szóval mindenképp nézném.
Nem csak drogfüggők, alkoholisták voltak benne, bár túlnyomórészt azért az előbbi. Valamelyik részben egy evészavaros, bulimiás lányon segítettek.
Tele volt ismert színészekkel, néhányukat kibogarásztam imdb-ről: Alona Tal (VM, Supnat), Tate Donovan, Rachel Miner (Californication), Isaiah Washington (GA), Steven Culp, vagy Robert LaSardo (Nip/tuck). Ezek az epizodisták is sokat dobtak az egészen szerintem.
Nem kimondottan lehúzós hangulatú, valahogy nincs "azon a szinten" mondanivaló terén sem, de ez nem is hiányzik belőle. Engem lekötött, van benne családi rész is, és a kapcsolatok persze nem egyszerűek. Akadtak szomorú részek. (Úgy döntöttem, nem írom le, mit gondolok az alkoholizmusról, végül csak annyit, hogy nyilván nem rajongok érte, és jobban "elítélem", mint a drogfüggőséget, egyszerűen azért, mert úgy gondolom, a drogokról nehezebb lehet leszokni. Persze, egyiket sem tudom, milyen lehet, én csak kávézom.)
Továbbra is követni fogom, kint nyáron jön a 2. évad.
Ez a szám hangzik el arra a néhány másodpercre, amíg kiírják a címet:



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=A1HL64Wa7rY

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése