Heroes

Heroes 3x14

2009. február 5.   -   4 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: heroes, megnéztem
írta: sajtosrolo
Visszatért a Heroes, a majdnem 2 hónapos szünet után. Hát nem hiányoltam. Sőt, nem is hiányozna...
Miféle elcseszett rész lett ez? Elindultak valami más irányba, próbálják elhitetni a készítők, hogy tudják, mit csinálnak, és hú de összeszedett csapat is ők. Lehet, hogy a cselekmény most épp egyszerűen követhető volt (vannak az üldözők és a szegények, akikre vadásznak), de nem Hősies.
heroes-3x14-milo
Nem tetszik, a karakterek többsége agyonhasznált, unalmas. Ezt az évadot befejezem, a következő már nem biztos, hogy érdekelni fog, ennyit még Milo sem ér, akinek újra megnőtt a haja, és így újra tetszik a külseje.

Heroes 3x12-13

2008. december 28.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: heroes, megnéztem
írta: sajtosrolo
Lassan egyetlen szereplő sorsa sem érdekel, a történet pedig rég elvesztette a fontosságát. A képességek tetszenek, ez minden, amit fel tud mutatni nálam a sorozat, mint pozitívumot. Nem vagyok egy cancelezős típus, de ha az lennék, ez már igencsak közelítene felé.

Heroes 3x10-11

2008. december 6.   -   2 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: heroes, megnéztem
írta: sajtosrolo
Már bennem is felmerült, hogy ez rossz, de még így is nézem, mert jó. Tudom, egy cseppet ellentmondásos, de én értem.:)
A 10. rész nagyon vicces volt, ami kicsit feldobta.
Egyébként sokszor már eléggé unom. Ki kéne nyírni pár szereplőt, (azt pont nem, aki vsz. a 11. végén halt meg) és hozni új képességeket, talán akkor jobb lenne.

Heroes 3x04

2008. október 10.   -   1 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: heroes, megnéztem
írta: sajtosrolo
Most következett be egy apró törés. Ezzel együtt is ugyanúgy ez az évad tetszik eddig a legjobban.

heroes_3x04

 
Elolvasom »

Heroes 3x01-02

2008. szeptember 25.   -   2 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: heroes, megnéztem, néznivaló, season premier
írta: sajtosrolo
Az előző évadban szerettem meg igazán ezt a sorozatot, és ezt a 3. évad sem fogja megváltoztatni. Jó évadnyitó volt.
Szeretem ezeket a képességeket, meg az egész Hősködést, az összes hibájával együtt.
Hirot és Andot változatlanul utálom, Kristennek örülök, és Peter a kedvencem, (amiről nem feltétlenül Milo Ventimiglia tehet, mert) az ő képessége a legjobb.
Muszáj spoilerezni is.
Elolvasom »

Heroes képregény

2008. január 26.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: érdekesség, heroes, www
írta: sajtosrolo
Nem vagyok képregényes, és nem is foglalkoztatott eddig. Tudtam, hogy van, de csak ma esett le, hogy nem csak angolul. A junkien írtak róla, és belenéztem. Ezen az oldalon található magyarul. Az elsőt rögtön el is olvastam, Szörnyek a címe. Apránként megnézegetem a többit is. Egy kicsit tartok attól, hogy összekeverednek a dolgok: melyik információt honnan tudtam meg? Sorozat, vagy képregény? És remélem nagy spoilerekbe nem fogok ütközni, mert nem lennék tőle boldog.

Hayden Panettiere & Milo Ventimiglia

2008. január 13.   -   hozzászólok
Kategóriák: Csak úgy...   Címkék: bulvár, heroes
írta: sajtosrolo
ez tetszett
Azta... Szóval most értesültem erről! Nem szoktak érdekelni a "sztár"hírek, de ez most más! :))) Úgyhogy nem vagyok valami naprakész, de hozzám is eljutott a hír, hogy együtt vannak! Nem is tudom miért örülök neki, meg úgy egyáltalán mitől érdekel, pláne miért írok róla? :)))) Na, sebaj, itt egy kép is róluk! Van több is persze, de itt csak ez az egy! Akit még érdekel, keressen rá! :)

Heroes 2x11, és itt a vége...

2007. december 13.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: finálé, heroes, megnéztem
írta: sajtosrolo
Nem volt ez rossz, az 1.évad befejezésénél jobb volt, csak mégsem. Összecsapottnak hatott, mert össze is kellett csapni. Hülye sztrájk.
Konkrétan nem tudok mit írni már róla, mert nem friss a dolog, még akkor megnéztem, amikor elkészült a felirat. Annyiból jó, hogy vége, hogy tudok helyette mást pótolni. De biztos fogok örülni, ha már lesznek új részek!

Utólag sokminden

2007. december 3.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: brian, brothers and sisters, dexter, ghost whisperer, heroes, kylexy, megnéztem, nip tuck
írta: sajtosrolo
Már megint elhanyagoltam az írást egy ideje, bocsi azoktól, akik olvasnak. Most utólagosan, és röviden beszámolok azokról, amiket néztem azóta, hogy utoljára írtam.
Heroes 2x10:  Nekem ez átlagos volt, de ha ennél jobban meg akarom határozni, nem átlagon aluli, hanem felüli rész. De semmi extra.
Dexter 2x09-ig: Pontosan nem figyelem, hányadik résztől, de végre visszakapjuk a régi Dextert. Lassacskán. Hülye Lila, nagyon nem szeretem. Manipulatív, akaszkodó dög. Szóval Dexter újra magára talált, és öl, és Doakes meg az Öbölbeli mészárosként (ez a név...) fog beleíródni a történelembe, ha minden jól alakul. Az FBI ügynöknek, és Deb-nek meg tök örülök. Ja, és meghallgattam azt Chopen-től, amiről a részben szó volt.
Samantha Who? 1x02: Ez kevésbé tetszett, mint az első rész. Azért nem mondanám rossznak sem.
Nip/Tuck 5x02:  Elmegy...
Brothers & Sisters 2x02: Hát ennek még be kell indulnia, csak tötyörög az egész nekem. Elvarrhatnák az előző évados szálakat, és kitalálhatnának új problémákat is. Azért a hangulata még így is megmaradt.
Hazai újoncok:
Kyle XY 1x02-03: Az első rész jobb volt, mint ezek. Nem nevezném egy nagyon rejtélyes valaminek, szinte minden kitalálható. De a humoros oldal megvan, ez sokat dob rajta.
In Justice (Az igazság harcosai): 5 percig néztem, annyi elég is volt belőle. Majd a 2. részbe lehet, hogy belekukkantok, ha úgy alakul, de szerintem lesz jobb dolgom.
Miért pont Brian? 1x01: Na, ezt biztosan nézni fogom! Nagyon kis jópofa volt az első rész.
Shark: Jobbra számítottam, de a Ház előtt talán még bele fog férni szerdánként. A 2. részt mindenesetre nem hagyom ki.
Ghost Whisperer (Szellemekkel suttogó): Hát ez szerintem egész egyedi. Attól az, hogy egyik percben halálra rémülök, (még sikítottam is, pedig ahhoz gyenge volt, épp ezért nem is értem, miért) a másikban meg síráshatáron vagyok, mert megható. Went Miller dobott sokat a jelenlétével. Ja, és Tommy is szerepelt benne, a B&S-ből. A magyar hangok furák, de hozzá lehet szokni. A magyar cím pedig szerintem nem rossz, csak olyan hosszú. Ja, és ami még fura volt, hogy általában a főszereplőnek, akinek képessége van, titkolnia kell az ismerősök előtt, de neki nem. (Vagy ahol ugyanígy volt, azok a sorozatok egyelőre még kimaradtak nekem.) A lényeg: 100% nézős.
Ami még külön jó, hogy 9 előtt vannak, mert én utána gyakran már aludni szoktam. A Született feleségeket nem csak azért nem nézem már, mert sokat romlott az egész. Főleg, mert olyan későre rakták, felvételről meg nem nézném meg, mert annyira nem érdekel, már alig tud lekötni.
Ja, és tegnap volt a Day Brek, és a Boomtown az AXN-en. Előbbit néztem félálomban, de nem azért, mert unalmas volt, csak annyira nehéz hetem volt, és ki voltam merülve, hogy a vége után már aludtam is, így a Boomtownról sikeresen lemaradtam. De fél 2 után megébredtem, még ment a tv, és pont a Day Break vége volt, így megnéztem a Boomtownot is. (Ismétlések.) Ha úgy esik a lépés, hogy pont nézni tudom őket, akkor fogom, de ha nem, akkor max. a Day Break-et darálom utólag, a másik annyira nem érdekel. Talán mégis, a párbeszédek jók voltak. A nyomozós dolog nem annyira fog meg.
Azt hiszem, mindent bepótoltam. Már alig várom, hogy nézhessem a GoGi-t, fogok írni is róla, de ma még csomó dolgom van, és tanulni is kell, sok zh+vizsga lesz még decemberben, és januárban is.

Heroes 2x09

2007. november 21.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: heroes, megnéztem
írta: sajtosrolo
Egy újabb jól sikerült rész. Ezt most picit jobban elemzem, mint általában szoktam őket. Először azt jegyezném meg, hogy jól összerakott, megtervezett volt az egész. A 2 apu halála, ill. ideiglenes halála. Viszont azt egyszerűen nem értem, hogy azt hogy gondolták, amikor a temetésen senkinek nem tűnt fel, hogy Hiro apuból 2 van, még a fiatalnak sem, amikor szólt a kis Hironak, pont arra is nézett... A kis Hiro meg főleg észrevehette volna... Na, mindegy. Az egyszerre toljuk fel a szemüvegünket pillanat aranyos volt. Hiro jelenléte most egészen elviselhető volt. A pofonvágásnál elcseszték? Azt szerintem nem lehetett nem észrevenni. Matt aggasztó, nehogy gonosz legyen ő is, pont amikor kezdem megkedvelni. Adam helyében meg én is mérges lennék, ha bezárnának pár évtizedre, azt hiszem, 30 évről volt szó. Az, hogy Elle apja Bob, csak azért nem gondoltam volna, mert Elle szép, Bob meg... fogalmazzunk úgy, hogy nem az. Meg azért eléggé elszántnak, és kegyetlennek kell lennie annak, aki képes a saját lányán kísérletezgetni. Őszintén, én azt vártam, hogy Kensei lesz az apja, vagyis Adam... Talán kicsit túlkomplikáltam ezt a kérdést. Érdekel, hogy szökik majd meg Bobéktól Noah, mert szerintem náluk van. Azt hiszem, hogy neki nincs képessége, de most vajon megmutálódik a vértől? Az megint bonyolítaná a dolgokat. Mohi meg nagyon hülye, de azért szeretem. Már csak 2 rész van hátra!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése