Gilmore Girls

Gilmore Girls 7. évad

2008. augusztus 2.   -   3 komment

írta: sajtosrolo

Ez kiterjedtebb írás lesz, nem csak az utolsó évadról, és a lezárásról írok, hanem a szereplőkről is külön, mert eddig nem tettem meg, a végére akartam hagyni.
gilmore-girls-s7-poster1

Lorelai és Chris miatt szörnyű kezdés, egy kétségbeesett cselekedet agyonvágott mindent. Nem akartam, Luke-nak és Lorelainak együtt kell lenniük. Milyen kedvesek, hogy legalább ezt megírták. Bár csak az utolsó másodpercekben történt, de legalább megtörtént.
Rory idióta. Teljesen. Miért lett volna annyira hihetetlen, hogy San Fransiscoba menjenek Logannel? Hogy ott kapjon állást, ha már New Yorkban nem? Vagy kapta volna meg azt, elvégre mindig is elérte a céljait, hát pont a végén éri csalódás? Nem igaz. És akkor véletlen egybeeséséként Logan üzlete is New York-ban indult volna... Na, mindegy, ennyit Loganről. Később úgyis helyet kap a szereplőknél, akkor majd áradozok.
Chris is bosszantó és felesleges kitérő volt. Utolsó évadban ilyet nem csinálunk. Nem tudták, hogy utolsó, vagy mi volt? Ennek nem néztem utána.
Befejező évadban happy mindenki, összehozzuk a párokat, és... Az én teljesen pozitív befejezésem az lett volna, hogy: Luke és Lorelai hamarabb kibékülnek, és a zárórészben akár lehetett volna az esküvő is. Akkor is ott lett volna egész Stars Hollow, Rorynak nem kellett volna feltétlenül rögtön házasodnia, de legalább igent mondhatott volna Logan-nek, és a NY-os vagy SF-os változattal egyaránt elégedett lettem volna.
gilmore-girls-s7-poster2
Megjegyzem, az rendben volt, hogy mutatták a város lakóit a végén. Meg is hozta a kívánt hatást, mert pityeregtem rajta, de akkor is, amikor Lorelai énekelt. Akkor is kétségbeestem, és elsírtam magam, amikor Richard rosszul lett. Megelégedtem volna ennyi felhővel is.
Tehát a lezárással annyira nem értek egyet, hogy nagyon nem. Már úgy is voltam vele, hogy oké, borzalmas volt a 6. évad, és a 7. is, viszont a vége majd elmossa őket. Így viszont mi marad meg bennem a sorozatról? Az első 5 évad csodálatosan fantasztikusan szeretnivaló, az utolsó 2 pedig szörnyű. A lezárás is rossz, és csalódás. Annyira bosszant!
Most pedig a szereplőkről, mert ennyit kell. Kell, hogy valamelyest "szeretetteljes" hangulatban engedjem el, mert akárhogy is alakult a végére, nagyszerű alkotásról van szó.
Lorelai: Kezdetben végigfutott bennem az a gondolat, amely azt mondta, hogy bárcsak olyan természetem lenne, mint neki. Bár így is felfedeztem hasonlóságokat. Mindig jókedvű, és nem veszi igazán komolyan a dolgokat. Aztán ahogy jöttek a részek, rájöttem, hogy ez koránt sincs teljesen így. Neki is vannak hibái, rossz döntései, emberből van. De az egyénisége az imádnivaló.
Rory: Lorelai kicsiben, ugyanakkor mégis teljesen más. Tucatnyi olyan cselekedete volt, amivel nem értettem egyet, de sebaj. Sokszor komoly és megfontolt, kivéve, amikor nem ment vissza a Yale-re, az az időszak pl. nem is tetszett. Visszatérve a rossz tetteire (relatív) kicsit furcsa, hogy többször előfordult az, hogy olyat csinált, amit én is csináltam volna hasonló helyzetben, és ettől kicsit megrémültem. Mert nem volt helyes, és ettől pedig eszembe jutott, hogy mennyi hibám van, és... Na, mindegy, itt/most nem magamról akartam írni.
Emily: Sokszor jó szövegei vannak, a karaktere pedig többször volt utálatos, mint szeretnivaló, mégis végső soron az utóbbi mellett állok ki.
Richard: Ha lenne nagypapám, örülnék, ha olyan lenne, mint ő. Majdnem mindig kedveltem.
Lane: Bírom, igaz, volt, hogy kevésbé, de kedves karakter.
A zenekar "érdekes" emberekből állt, de semmi bajom nem volt velük, rendesek voltak. Zack főleg kezdetben olyan kis buta volt, később már nem, és hát ő is rendes.

Sookie: barát, néha kicsit fura, viszont nagyon rendes. Kíváncsi vagyok, hányszor fogom még begépelni a "rendes" szót. Jackson is az, akinek igaziból is ez a keresztneve.
Michel: Utálatosnak is lehet tartani, de nem tenném, mosolyogtató figura.
Paris: nem egyszerű eset, de mindent egybevetve kedvelem.
Taylor: őt nem szeretem, hát, ez van, mindenkit nem lehet.
Kirk: legtöbbször idegesítő, és fárasztó, de olykor vicces is.
Babette nagyon aranyos, furcsa és vicces, kicsit buta néha, viszont szeretnivaló és... rendes.
Miss Patty is elképesztő nőszemély, bírom.
Luke: nem igazán tudom, most sem, hogy hogyan viszonyulok hozzá. A belső tulajdonságaival sosem volt gond, nagyon rendes, segítőkész, jószívű, miegymás. Szerintem csak szeretni lehet. Igazából akkor tűnt fel, hogy pasiból van, amikor először összejöttek Lorelai-al, de akkor sem tetszett meg.
Chris: róla nincs konkrét véleményem. Ha dönteni kéne, hogy + vagy -, akkor azt hiszem, inkább -.
Az összes többi, fontosabb mellékszereplőt szerintem nagyrészt kedvelem.
Az utcai zenész (a neve nem fog eszembe jutni) is része a sorozatnak. Amikor elsőnek mutatták, elgondolkodtam, hogy ő tényleg ott van-e, vagy csak a hangulat miatt. Aztán persze hozzászóltak, úgyhogy egyértelmű lett a dolog.
És akkor most írok Dean-ről, Jess-ről, Logan-ről is néhány sorban.
Dean: mostanra nem az maradt meg, hogy mennyire kedvelném. Távolinak is tűnik. Ha Jared Padalecki, akkor inkább Supernatural, ott viszont inkább ő a kedvenc, nem Jensen Ackles.
Jess: Végülis egész jól alakult a sorsa, örültem, hogy néha visszatért 1-1 részben, főleg, mert nem számítottam rá. Ő volt a kedvencem, aztán jött Logan.
Logan: Főleg akkor kellett mosolyognom, amikor megláttam, mikor még nem volt együtt Roryval, illetve a kapcsolatuk elején. Aztán már valahogy túl rendes lett, ami persze nem baj, csak nem számítottam rá. Mint már írtam, nekem teljesen Jason Dohring-szerű-Logan. Nagyon sajnáltam, hogy így járt a karakter!
Hát, ennyi volt, jó volt, főleg, ha nem gondolok a befejezésre.
Pá-pá lányok! :(


Gilmore Girls 6. évad

2008. július 31.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: évadzáró, gilmore girls, megnéztem
írta: sajtosrolo

A letargikus kezdéshez minden adott volt, és a remény, hogy nem tart sokáig ez az állapot anya és lánya közt - túl sokáig tartott. Hiba volt annyi ideig húzni. Nekem nagyon nyomasztó volt. Külön-külön is nagyon szórakoztatóak, főleg Lorelai, de együtt: a sorozat szárnyal, ha ők ketten ugyanabban a jelenetben szerepelnek. Hát, ettől megfosztottak egészen a 9. rész végéig. Jobban belegondolva, nem tűnik olyan vészesnek, de mivel a rész legvégén történt, lehetne a 10. rész is, ami majdnem az évad fele. Tehát az évad első fele rossz volt.

gilmore-poster


Elolvasom »



Gilmore Girls 5. évad

2008. július 27.   -   1 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: évadzáró, gilmore girls, megnéztem
írta: sajtosrolo

Hű, szóval ő Logan. :) A név ugyanaz, mint a Veronica Marsban, de ha ez nem lenne, akkor is hasonló lenne nekem a két karakter. Elsőnek kicsit bizalmatlan voltam vele kapcsolatban, aztán ez lassan elmúlt, és csak az maradt, hogy kedvelem. Külsőleg nem annyira jön be, de a szerepével együtt már igen.

Gilmore-Poster-Logan-Rory

Elég drámai lett a vége, és itt kezdődik a sorozat látványos hanyatlása. Legalábbis nálam.


Gilmore Girls 4. évad

2008. július 22.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: évadzáró, gilmore girls, megnéztem
írta: sajtosrolo

Az előző évad végén a Jess-utálók üdvrivalgásban törhettek ki, mivel szépen lelépett. Ez egy új évad, és egy új "korszak" kezdetét jelenti.
gilmore_girls_poster
 
Elolvasom »


Gilmore Girls 3. évad

2008. július 1.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: évadzáró, gilmore girls, megnéztem
írta: sajtosrolo

Ez volt a Jesses évad, és változatlanul nagyon tetszik!
Imádom Jesst, csak akkora seggfej! Nem baj, akkor is. Előre sajnálom, hogy egyszer már nem fog szerepelni.
Volt egy kis Max is, örültem neki, viszont őt kicsit sajnáltam. Tetszett az a jelenet, amikor székekkel meg minden egyéb bútordarabbal próbálta Lorelait távol tartani magától.
Mostanában többször (na jó, kétszer) "találkoztam" Rob Estes-szel. Azon is csodálkoztam, hogy Jess ismeri az apját, illetve, hogy fel tudja keresni.
Adam Brody (Narancsvidék) is feltűnt Dave-ként.
Még persze rengeteg más dolog történt a fentieken kívül is, de nem idézem fel az összes apró részletet, inkább jöjjön a 4. évad!


Gilmore Girls 3x07

2008. június 23.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: gilmore girls, megnéztem
írta: sajtosrolo

Végre! Ennek már jóval előbb meg kellett volna történnie. Dean így már nagyon szerencsétlenné vált. Rory részéről pedig nagy szemétség volt ez a kettős játszma. De mindenképpen örülök a történteknek. Erre vártam. Szia Jess! :)


Gilmore Girls 2x21-22

2008. június 12.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: évadzáró, gilmore girls, megnéztem
írta: sajtosrolo

Jobbra.

Elolvasom »


Gilmore Girls 2x18-ig

2008. június 11.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: gilmore girls, megnéztem
írta: sajtosrolo
ez tetszett

Sztori

Elolvasom »


Gilmore Girls 1. évad

2008. június 6.   -   2 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: évadkritika, gilmore girls, megnéztem, néznivaló
írta: sajtosrolo

Annyira jó! Imádom!
Gilmore Girls poster
Egy szó sem fog esni olyasmikről, mint... évad hullámzó minőségének taglalása, stb.
Csak a sztoriról fogok írni, és persze a szereplőkről, ezért csupa spoiler lesz. Bár nagy esély van arra, hogy rajtam kívül már mindenki látta, aki akarta, hiszen jelenleg is fut az ismétlés nálunk, biztos sokadszorra... A biztonság kedvéért azért lapozni kell egyet.

Elolvasom »



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése