Felicity 1x01-02

2008. augusztus 7.   -   2 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: felicity, megnéztem, pilot, season premier, video
írta: sajtosrolo

Megtaláltam! Pont ilyenre van most szükségem.
Miről is szól? A címszereplő lány egyetemi éveit kísérhetjük nyomon, a 4 évad a 4 tanévnek megfelelően tagolódik szét.
Meglehetősen érzelmes sorozat. Megbújik a humor is, és ez a kettő így együtt nagyon kellemes párost alkot.

Felicity

Idővel gondolom, hogy bonyodalmasabbá válik, kuszálódnak majd a dolgok, és a szerelmi szálak. Ezektől biztosan csak még nagyszerűbb lesz.
Bizonyos szempontból "korai" (1998-2002-ig ment a sorozat) narrálás is van benne, a kazettákra mondott "hangos levelek" segítségével hallhatjuk Felicity gondolatait.
Szerintem a főcím tökéletesen segít abban, hogy megismerhessük a hangulatát, nagyon kifejező. Ebben a videóban mindegyik főcím (én csak az első évadét láttam) megnézhető:
 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pifm2nBvzKA

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése