FlashForward 1x01-04

FlashForward 1x02-04

2009. október 18.   -   7 komment

írta: sajtosrolo



Érdekes történet bontogatja a szárnyait itt a kezdeteknél. Most még jó találgatni, elméleteket gyártani, csak aztán a folytatás ne váljon butasággá. Nyomokban előfordul most is ilyen "persze, ilyen is csak a filmekben van" mozzanat. Egyenőre még nem zavar, vagyis ez még bőven belefér. Mondjuk az bizakodásra ad okot, hogy fix évadszámot (4) fektettek le már a sorozat születésekor.
Amellett, hogy nyomozgatnak, a szereplőkre egyenként is jut idő, igaz, így mindenkire csak egy kevés.
flashforward-1x04
Szerintem nem is biztos, hogy a jövőt látták, vagy nem mindenki látta azt. A varjak ájulása talán valami próba lehetett.

Amikor német szereplők tűntek fel, tetszett, hogy ügyeltek a színészek kiválasztásakor erre a tényezőre, és így a beszédükön is hallatszott. Mindenképp pozitív, amikor ilyesmire figyelnek. A 4. részben lévő magyar jelenlétről pedig csak annyit, hogy jobban örültem volna, ha a junkie nem lövi le előre. Igen, nekem valamennyire még ez is spoiler. Hiperspoilerérzékeny vagyok, ez van.
John Chot már megszoktam a sorozatbeli szerepében. Néha kicsit unalmas, hogy attól fél, hogy meg fog halni. Ha ennyire be van tojva tőle, hordjon mindig mellényt, vagy lépjen ki az FBI-tól, vagy mit tudom én.
Oiliviának nem könnyű, de tök tetszik, ahogy reagál, szerintem én is hasonlóan cselekednék. Nehogy már elhagyja Markot (egészen megkedveltem Joseph Fiennest) azért a csúnya Lloyd-ért, akiről ráadásul most kiderült, hogy gonosz is.
Végre láthattuk Dominic Monaghant. Mivel korábbra ígérték, szerintem ő robbantott a 2. részben.
Még mindig kíváncsi vagyok, hogy megtörténik-e újra az eszméletvesztés. 

FlashForward 1x01

2009. szeptember 26.   -   5 komment

írta: sajtosrolo
ez tetszett

Szóval "ez az új Lost". Hát, jó, elhiszem, ha tényleg így van, bár nekem semmi ilyesmi érzésem nem volt a pilot nézésekor.
A sztori senki előtt nem titok, de azért mégis pár szóban: A Földön mindenki elájul  2 perc 17 másodpercre, ezalatt pedig látják a 6 hónappal későbbi jövőt.
flash-forward-poster
Na most nekem egyből olyan kérdések vetődnek fel, hogy van-e rá mód, hogy ezen a jövőn változtassanak, és hogy -oké, ez picit gyerekes, de ez van- csak az emberek, vagy az állatok, minden élőlény elájulhatott? És tényleg, de rossz annak, aki nem látott semmit. Minden bizonnyal fél év múlva már nem fog élni...
Hát, a látvány nem tökéletes, de ez csak egy sorozat, nem is várhatjuk el szerintem - bár amikor esett az autó, meg robbanást mutattak, képzeletben azért belevigyorgott nálam a képbe egy gagyi T-rex.
A főhős Joseph Fiennes, akinek a Pretty/Handsome beli karakterét még próbálom elfelejteni, talán most sikerül. John Chot a House egy részében láttam, és azóta sajnos taszít a színész, tudom, hogy ez hülyeség, mégis így van. Peyton List a Big Shots-ból és a Mad Men-ből ismerős, továbbá szerepel még Sonya Walger (Lost, Tell Me You Love Me), Alex Kingston (Er), és még néhány ismertebb színész. Viszont akinek nagyon örülök, az Genevieve Cortese, a Futótűzből, illetve tavaly az Odaátban is szerepelt. A 2. résztől pedig a kedves kis hobbit, Dominic Monaghan is jelen lesz.
Talán kissé zsúfoltnak tűnhetett, de szerintem ez pont jó, mert még az esélyt sem adták meg arra, hogy unalmas lehessen. A veszélye csak annyi, hogy így ezután válik unalmassá, de én hiszek az ellenkezőjében. 
A személyes problémákra is nagy hangsúlyt fektetnek, amellett, hogy próbálják kideríteni, hogy mi történt. Ez egyfelől jó, de már most érzem, hogy lesznek idegesítő dolgok, amik nézhetetlenné tehetik, de én ehhez is pozitívan állok hozzá.
Valójában nem vagyok elájulva az első résztől, de mégis, nem tudom, miért, biztos a hype is tehet róla, de iszonyatosan hiszek abban, hogy egy kiváló sorozat fog születni. Kicsit olyan, mint ahogy a Prison Break-kel voltam. Abbahagytam a nézést, majd 2 hónapra rá sorozatfüggő lettem. :P
(Egy ilyen írás után vicces lenne, ha mondjuk 2 hét után elkaszálnák, de végülis nem vagyok látnok, úgyhogy...:) 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése