Dexter

Dexter 3. évad

2008. december 26.   -   1 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: dexter, évadzáró, megnéztem
írta: sajtosrolo

Nem pont ilyen befejezésre számítottam, de így is jó volt.
A 2. évad vége jobban ütött, mint ez, de a 3. évad összességében jobban tetszett annál. Az 1. persze mindenestül visz mindent, de most nem az a téma... A spoilerektől pedig nem tudom megmenteni a bejegyzést.
dexter_3x12

Elolvasom »



Dexter 3x03-06

2008. november 14.   -   3 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: dexter, megnéztem
írta: sajtosrolo

Először kicsit elkalandozok a sorozattól, csak részben kapcsolódik hozzá: Annyira irritál, ha egy filmben/sorozatban, vagy bármiben, ami a dobozból jön, rezeg egy telefon... (Nem csak azért, mert sokszor azt hiszem, hogy nálam rezeg.) Az a hang úgy, nem élőben... Brrr!
A 6. részben sokszor rezegtek, és nagyon rossz. Csak nekem?

Szokatlan az új szál, még mindig nem tudtam teljesen elfogadni, talán csak mert olyan hihetetlen az egyik új szereplő viselkedése, még akkor is, ha valahol talán érthető.
Az irány már más dolog, azzal nincs bajom, mégis ha az összképet nézem, azért itt már hibáztak a készítők, de lehet, hogy ezt csak én érzem így.
Ebből valószínűleg nem értettek túl sokat azok, akik még nem látták ezeket a részeket, próbáltam ügyelni arra, hogy ne írjak spoilert, de a folytatásban már nem így lesz.
Mindenesetre izgalmas ez az évad is.
Elolvasom »

Dexter 3x02

2008. október 13.   -   3 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: dexter, megnéztem
írta: sajtosrolo
Az évadnyitóval ellentétben ez a rész már tetszett. (Talán csupán a pillanatnyi hangulatom okozta a nem tetszést az előző résznél, nem tudom.)
Már látom nagyjából az utat, amit kiköveztek a kezdésnél. Szóval vicces dolgok történnek errefelé újabban... Azt hiszem, akkor esett le, hogy hé, ez a sorozat még mindig jó! - amikor az a jelenet volt, amikor...
dexter_3x02
és innen spoilerek:
Elolvasom »

Dexter 3x01

2008. szeptember 12.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: dexter, megnéztem, season premier
írta: sajtosrolo

Ez meg mi volt? Semmi. Próbálkoznak nagyon, és biztos a többség elégedett lesz vele, de én nem. Az 1. évad volt a legjobb, azóta sokat romlott a szememben.
A minőség nem csökkent, kitalálnak megfelelő történetet, működik is jól, hoznak új szereplő(ke)t frissíteni, meg mindent meglépnek, amit kell... Mégsem elég.
dexter-3x01
Spoilerek a másik oldalon.
Elolvasom »

Dexter 2x12

2007. december 14.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: dexter, finálé, megnéztem
írta: sajtosrolo

Befejező percek: az ilyen pillanatokért (is) érdemes sorozatokat nézni! Nagyon jól lezárták, 3x hittem azt, hogy itt a vége, mielőtt valóban vége lett. Akárcsak az 1.évadot, ezt sem hagyták függőben, ami egyáltalán nem baj. Lundyt viszont sajnáltam, kár érte, szimpatikus szereplő volt. De legalább Deb maradt. A következő évadban reménykedjünk, hogy tud újat mutatni a sorozat, én számítok rá. Az évad közepe fele kezdett bosszantani a sztori, amit meg is írtam akkor, de ez az egy rész elsöpörte azokat a rosszallásokat. Ja, és miután megnéztem, még sokáig "vigyorogtam", tényleg nagyon tetszett a vége!

Dexter 2x06

2007. november 11.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: dexter, megnéztem
írta: sajtosrolo
Ez egyre rosszabb...
Igazából az nem tetszik, hogy a történet milyen irányban halad? Lassan elveszik Dexterből minden olyan jellegű dolog, a viselkedése, amiért szerettem.

Dexter 2x05

2007. november 3.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: dexter, megnéztem
írta: sajtosrolo
Elképzelhető, hogy csak nekem tűnik másabbnak a sorozat, az első évadhoz viszonyítva? Nem vészesen más, de akkor is eltér. A körülmények változása szükségszerű volt, ezt nem vitatom. Nem tartom rosszabbnak, ez is Dexter, de akkor is más lett. Oké, nem, nem rosszabb... de az első évad jobb volt...

Dexter 2x01-04

2007. október 27.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: dexter, megnéztem
írta: sajtosrolo

Most tűnt fel, hogy még nem született egyetlen bejegyzés sem a gyilkosokat ölő sorozatgyilkosról.
Szerintem az első évad jobb volt, ez már másról szól, hacsak nem ült még egy pszichopata testvér abban a konténerben, amit kétlek. Szó sincs arról, hogy rossznak találnám. Csak más, de attól még Dexter. Fura, hogy azt is megismerhetjük, hogy viszonyul egy vadidegen nőhöz, akit nem tud elkerülni sem, mint a főnököt, Laguertát az 1.évadban. Meg tök más az egész, és főleg fura, hogy kevesebbet öl. :) Persze, most óvatosnak kell lennie. Egyébként nekem nem tűnik valami nagy számnak ez a Lundy. Na, lényeg, hogy továbbra is a kedvenceim között marad.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése