90210 1x03-05, 90210 1x06-11, 1.évad, és 2x01


90210 2x01

2009. szeptember 19.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: 90210, megnéztem, season premier
írta: sajtosrolo
ez tetszett
Igencsak pozitívan kezdték az évadot, mert nagyon vidám volt, legalábbis az eleje, és úgy éreztem, én is, én is nyarat akarok! (Persze ez valójában nincs így, most már őszi időt szeretnék.:)
Mit műveltek a főcímmel? Ötletes ugyan a 9-0-2-1-0, de akkor is olyan kis béna lett. A zene meg... az előző miért nem volt jó? Főcímzenén nem szerencsés változtatni, ezt belevenném a nem létező (pedig lehet, nem ártana) sorozatkészítői alaptankönyvbe.
Túl sok mindent nem tudok írni a kezdésről, meg egyáltalán ez "csak" egy tinisorozat, kb. adott, hogy miről szól, illetve miről "kell" szólnia. Én mindenesetre élvezem, és továbbra is követni fogom.
90210-2x01
Elolvasom »


90210 1. évad

2009. június 16.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: 90210, évadzáró, megnéztem
írta: sajtosrolo
ez tetszett

Jó hosszú szünetet tartottam a nézésében, aztán véget is ért az évad, így néhány nap alatt befejeztem. Először érdekes volt visszarázódni a sztoriba, nem is tetszett annyira, bár lehet, hogy tényleg visszaesett kicsit, de ez szerencsére nem volt tartós.
90210-cast

Silver már nem annyira kedvencem, el sem hiszem, de Naomi vette át a helyét (akkor sem tartom szépnek, csak csinos tud lenni), és Adrianna. A végefelé jött egy új szereplő, ezzel egy olyan fiú, aki nekem is tetszik valamennyire, így az eyecandyk száma egy szemre nőtt. Matt Lanter játsza, és elvileg ő lenne az "új Dylan". Sosem lesz olyan, mint Dylan. :P
Történtek mindenféle dolgok az évad során, beugrott néhány vendégszereplő, és régi szereplő is feltűnt, én jól szórakoztam, és várom az új évadot. Szerintem ez egy teljesen jó tinisorozat, az eredeti nélkül is megállná a helyét. Spoilerekkel folytatom.
Elolvasom »

90210 1x06-11

2008. december 28.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: 90210, megnéztem
írta: sajtosrolo
ez tetszett

Továbbra is szórakoztató. A történet halad, leköt, érdekel.

Jessica Stroup/Erin Silver

Az egyedüli kedvenc szereplőm Silver maradt, ez nem gond.
Elégedetten vettem észre, hogy még nem nőttem ki a tinisorozatokból, pedig a napokban pótolt OTH miatt tényleg tartottam tőle.

90210 1x03-05

2008. szeptember 27.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: 90210, megnéztem
írta: sajtosrolo
ez tetszett

Nagyon szeretem! Lassacskán Gossip Girl szintre lép, talán meg is fogja előzni.
Semmi különleges nincs benne egyébként, tipikus tinisorozat, csak a jobbik fajtából.
Előadtak benne egy musicalt, ami nagyon tetszett, itt egy részlet, a véleményemet a sztoriról pedig elrejtem.


Elolvasom »

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése