Legend of the Seeker 1x01-02

Legend of the Seeker 1x01-02

2009. március 24.   -   7 komment

írta: sajtosrolo

Hát... ez nem nekem való, az már biztos. Nem csoda, hogy a könyv sem fogott meg.
legendoftheseekerA kivitelezés is sok helyen zavart, a hátterek, szóval nem a legszebben (vagy szépnek oké, szép, de nem hihetően) lett megcsinálva. Ebből a szempontból okosabb lett volna, ha filmre viszik (több részesre persze), annak gondolom nagyobb a költségvetése. De a sorozatnak is természetesen megvan a maga előnye. Amúgy lehet, hogy nincs gond a látvánnyal, csak mivel a történet nem igazán érdekelt, jobban figyeltem a külsőségekre. (A Merlinnél pl. ilyen nem fordulhatott/fordulhatna elő, pedig ott is észre lehet venni ilyeneket, biztos vagyok benne.) Mindegy, szóval nem egy Gyűrűk Ura kaliberű a dolog.
A színészek megválasztása is nekem teljesen mellényúlás, nem elég, hogy nem szimpatikusak első ránézésre, de még csak a közelében sem vannak annak, ahogy elképzeltem őket  a rövid olvasásom ideje alatt. Kahlan szinte mindig olyan flegmán, undokul néz, vagy inkább csak mintha folyton dühös lenne, és számomra nem is szép a színésznő. Richardot sem ilyen típusú embernek képzeltem.
Sok dolog nem is úgy van, ahogy a könyvben. Ha "rajongója" lennék, ez borzasztóan zavarna. (Így is zavar.)
Úgy 20 percenként szüneteltetnem kellett a nézést, olyan szinten nem tudott érdekelni ez az egész. Azért voltak benne figyelemfelkeltő lények, pl. a zümis-bogaras vérengző izé.
Jól leszóltam az egészet, de nem szándékosan. Biztos nagyszerű történet, csak éppen, engem nem tud lekötni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése