Dollhouse

Dollhouse 1x02

2009. március 5.   -   3 komment

írta: sajtosrolo

Hát, igazán sajnálom, de ez nem fog összejönni... én ezt most elkaszálom könyörtelenül.
3 részletben néztem meg. A totál unalomból átcsapott a vége felé valami "mégis érdekel talán" állapotba, hogy aztán újra visszahulljon.
Echo aktuális "bevetése" lényegesen izgalmasabb volt, mint az első részben. Mégis, az egész környezet zavaros, aminek biztos érdekelnie kellene, de sajnos nem foglalkoztat. Így nekem ennyi volt.

Dollhouse 1x01

2009. február 17.   -   10 komment

írta: sajtosrolo

Annyian leszólták, nekem már nincs szívem. Egyébként nem is volt olyan nagyon rossz, inkább csak az ügy miatt untam. Az ötlet jó, csak valóban sokszor láttuk, én például az idei My Own Worst Enemyt hasonlítanám hozzá. Igaz, MOWE sokkal jobb volt, már a pilot is, de azért ebben is megvan a lehetőség.
dollhouse-poster
Van ez a Babaház nevű projekt, ahol feltöltik az éppen szükséges személyiséggel az embereket. Emlékek mellett olyanra is képesek, hogy Echo (Eliza Dushku) most akkor legyen rövidlátó is, és asztmás.
A végén bedobtak némi meglepetést, amin lehet rágódni a következő részig, és talán egy főszálat fog biztosítani.
A szőke hajú, fura fejű csaj a promó képekről, mozgóképen normálisabban néz ki. Úgy tűnik, csak nem szerencsés fotózni.
Vendégszerepelt Brett Claywell, aki az OTH-ből Tim, egyből felismertem.
Szerintem rendben volt ez első résznek, inkább csak a gyenge ügy róható fel hibaként.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése