Felicity 1. évad

2009. március 11.   -   4 komment

írta: sajtosrolo

Kiváló sorozat ez, ha hozzászokunk a ritmusához, és a szereplőket is megszeretjük. Mindkettő könnyedén megy, úgyhogy bárkinek tudom ajánlani ezt a korai Abrams alkotást.
Nem most kezdtem bele, és hullámzóan követtem, de végig ugyanolyan maradt minden tekintetben, nem okozott csalódást. Gyanítom, hogy a folytatás sem fog.
Bent látva sokszor eszembe jut, hogy ő Michael Corvin.:)
Most épp mérges vagyok egy kicsit az egyik szereplőre, és a cliffhanger is elég aggasztó.
Spoileresen folytatom.

felicity-s1
Ben agyműködésével komoly bajok lehetnek, nem hiszem, hogy normális. Annyira önző volt most, Julie-val megint csak rossz történt, igazán megérdemelné már a boldogságot. Fogalmam sincs, kivel utazik Felicity, Noelt kellene választania, de én Bennel mennék, pedig rossz döntés lenne. Szerintem autózni fog.
Elena és a tanár meglepett, nem számítottam (vagyis de, már amikor elkezdett neki segíteni, egyből, de nem gondoltam, hogy tényleg történni fog valami) arra, hogy ebben a sorozatban ilyet látok majd.
Kedvelem Meghant, elvont pszicho csaj. Az a boszorkányos dolog elég butaság volt, nem tetszett, nem hiszem, hogy az okozta az ügyetlenséget, feledékenységet, a kuszaságot, Ben alapból is hülye, nincs szüksége varázslatra. Bár a fénykép szétvágás-rosszul összeillesztés kicsit ijesztő.
Ezek olyan tök jó dolgok:
felicity-wall-s1
Most tartok egy kis évadközi szünetet, aztán belevetem magam a 2. évadba.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése