Fringe 1x01-02

2009. március 14.   -   5 komment

írta: sajtosrolo

Nem tudtam végignézni ezt a dupla pilotot. Tegnap volt a magyar premier, Rejtély címmel, amit én hanyagoltam. Inkább az eredeti nyelvnél maradtam. Nem tudom, milyenek a magyar hangok, de ha Joshua Jackson azt kapta, aki a Dawsonban is szinkronizálta, akkor biztos, hogy nem néztem volna úgy, mert nekem az a színész azzal a hanggal Pacey.
fringe-cast
Egyébként nagyon meglepődtem, mikor megláttam JJ-t: egész jól nézett ki, kicsit öregedett, jól áll neki. A Dawsonban csúnya volt.
fringe-poster-békaMár 2. alkalommal kezdtem neki ennek. Korábban ott kapcsoltam le, ahol a pajtinak lecsúszott a fél arca, szóval egészen az elején, én teljesen rosszul lettem.
Olyan gusztustalan dolgok vannak benne, X-akták utánérzés, vagy nem tudom. Ilyen biológiai támadás, vírus volt egy repülőn, aminek hatására az emberekről úgy "lemaródik" minden, hogy csak a csont marad. Undorító. 
Van ez az összekötő (Anna Torv) a nyomozásnál, akinek megsérül a barátja, de még nem hal meg, átlátszó lesz a bőre (az sem szép látvány) és rövid időn belül meghal, ha nem kap valami ellenszert. Ez egy ismeretlen mesterséges vírus, így ellenszer nincs, viszont van egy tudós, aki korábban foglalkozott ilyesmivel, csak épp bolondokházában van. Tehát segíthet, ezért kihozzák, a fia segítségével (JJ) aki egyébként zseni, és nem rajong az apjáért.
Olyan szörnyű, és nyomasztó, nekem ez nem tetszik.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése