Harper's Island 1x01

2009. április 11.   -   3 komment

írta: sajtosrolo

Nem szabad sokat várni tőle, és akkor nem okoz ez csalódást. Nekem tetszett.
harpers-island-postcard1
Adott egy sziget, mint egy esküvő helyszíne, ahol 7 éve meggyilkoltak 6 embert. A 25 ember 13 hét/rész alatt "el fog fogyni", ugyanis egy közülük gyilkos. A kérdés, ki az? Rögtön a közepébe vágtak, hullottak az emberek egy kicsit, és nem feltétlenül azok, akikre számít a néző. Az emberi kapcsolatok is rejtenek titkokat, és vannak fura figurák. Az első részben kb. mindenki gyanús, de erről bővebben majd inkább a spoileres részben.
Csupa sorozatos arc, az elején mintha valami színésztalálkozót néztem volna, rengeteg az ismerős:  Katie Cassidy (Supernatural-Ruby), Christopher Gorham (Jake 2.0, Ugly Betty), Cameron Richardson (Point Pleasant), Jim Beaver (Supernatural-Bobby, Deadwood), Matt Barr (One tree Hill-Derek), Richard Burgi, Chris Gauthier (Eureka), Harry Hamlin (VM-Logan apu), Gina Holden (Blood Ties, Flash Gordon). A teljesség igénye nélkül, szóval tényleg sokan.
Katie Cassidy barna hajjal enyhén előnytelenül néz ki, szerintem semmilyenné teszi. Volt egy ágyas jelenete, amiről az jutott eszembe, mennyire nem valóságos, ha eltakarják magukat egy takaróval pl., itt konkrétan két párnát fogott magához elől-hátul, ami elég mókás volt. Ki csinál ilyet az életben? Persze, tudom, hogy miért van így a filmekben, csak akkor is olyan béna.

Azt gondoltam, Cameron Richardson a Dawsonból ismerős, hogy ő volt Andie, de csak hasonlítanak. Richard Burgihoz pedig szokatlan ez a szerep nekem.
Volt benne egy zene,  ami nekem=Supernatural zene, na, azt kár volt beletenni. Egyébként zeneileg is oké, csak ott csóváltam a fejem. 

Ezt biztos végig fogom nézni, nem csak a sok ismerős miatt (különben is, bármikor meghalhatnak), anélkül is elég szórakoztató lesz, úgy érzem. Majd mindig megtippelem, ki hal meg legközelebb! Hehe.
harpers-island-postcard2
Rövid spoiler is a végére:
Nem vagyok róla meggyőződve, hogy már mutatták a gyilkost, ha mégis, fogalmam sincs, ki lehet az. Biztos nem azok közül lesz, akiket most úgy állítottak be. Az a sátánista gyerek, vagy a halas... Bár a halas lehet, én tartanám vele a 3 lépés távolságot, azt hiszem. A pszicho kislány nem hiszem, hogy a csigánál nagyobb prédára hajt, és így is elég rémisztő.
Kíváncsian várom a többi részt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése