Buffy 2. évad

2009. július 12.   -   7 komment

írta: sajtosrolo

Tényleg sokkal jobb volt, mint az 1. évad. Hamar végeztem vele, érdekesen fejezték be, vajon mi lesz a folytatásban? 6 nap alatt 22 rész kicsit sok volt, így nem tudom, mikor nézem tovább, de nagyon érdekel.
buffy-s2-poster
Tökéletesen egyensúlyoznak a részenként egy szörny, és a "főszál", illetve a vámpíros részek közt. Egyiket sem lehet megunni, és nem követik el azt a hibát sem, hogy hiányozzon bármelyik is. A karakterek és a párbeszédek pedig a Firefly-hoz hasonlóan maximálisan szeretnivalók, humorosak, sokat lendítenek az egészen.
Sokszor olyan jó, váratlan húzások vannak benne, hogy leesik az állam. Valamint este/éjjel, sötétben nézve igencsak ijesztő tud lenni, ha megsülök, sem merek olyankor kitakarózni:) de nappali fénynél is simán lehet ijedezni.
A főcím állandó lett, és belekerült Angel is. Egyébként sosem pörgetem át.

Legfeljebb 3-4 rész nem nyerte el a tetszésem ebben az évadban, ami meglehetősen jó arány.
Xander-höz már sokkal jobban viszonyulok, azt hiszem, hozzászoktam, hogy ő ilyen. Cordelia pedig ha már most ilyen irányba változik, elképzelni sem tudom, milyen lesz az Angelben.
Feltűnt néhány, ma már ismert(ebb) színész:  Wentworth Miller, Shane West, Christopher Gorham (Henry a Harper's Islandból), John Ritter egy részben, Danny Strong (Doyle a Gilmore-ból) néhány pillanatra, több részben.
Új szereplőnek tekinthető Seth Green (Oz), akit mostanában ismertem meg, és néhány napon belül 3 dologban láttam, elsőként az Entourage-ban, és mivel ott tenyérbemászó volt, nem szerettem. Majd Az olasz melóban, és most itt, aminek köszönhetően kedvelem.
Különben csak szólok, hogy nem untat senkit, ha a szinkron ugyanaz marad, szóval nem szükséges minden évadban új hangokat keresni... a 2x22-ben más hangja volt Buffynak és Cordeliának is. Ez elég zavaró, de sajnos kénytelenek vagyunk megbékélni vele.
Vigyázat, spoilerek, és az egyes részekről külön megjegyzések következnek.
buffy-s2-cast
Amikor Angel elvesztette a lelkét, és újra gonosz lett, hirtelen nagyon utáltam, amiért bántotta Buffyt. Úgy gondoltam, ez olyan, akár a bizalom, csak egyszer lehet eljátszani. Aztán rájöttem, hogy ez más, a démon ellen nem lehet úgy küzdeni, szóval lényegében nem tehet róla.
Spike-ot jobban szeretem (és azt hittem, ő csak a későbbi évadokban lesz - amúgy remélem, Buffynak lesz legalább 1 ember barátja:))), ő mindig pszicho, és ez mulattat, bírom nagyon. Drusillával sincs ez másként, csak őt sajnálom is. Viszont vannak aranyos dolgai, pl. a madár, hát azt biztos nem felejtem el. :D
2x01: Buffy tiszta hülye volt, és az új hangjával párosulva csak erősebb hatása lett a viselkedésének.
2x02: Testrészösszerakós zombis rész, ijesztő volt.
2x03:  Megjött Spike! Az első pillanattól imádom! :) Több esze van, mint Angelnek, vagy bármelyik vámpírnak, akit eddig látni lehetett, ez is nagyon tetszik.
2x04: Ha ezt adták valamikor este, akkor én ezt már láttam, biztos elalvás előtt ezen volt a tv. Nem a teljes részre emlékeztem, csak foszlányokra. (Múmiás rész.)

2x05:  Úgy néz ki, másnap is ezen volt a tv... itt csak pár pillanat volt ismerős.
2x06: (Harmadnap is??) Ez a rész nagyon tetszett, a Halloweenes, amikor azzá váltak, aminek öltöztek.
2x07:  A vámpírimádók, és a régi "barát" Buffy előző iskolájából. Spike tényleg szereti Drusillát, már ha eddig nem lett volna nyilvánvaló.
2x08:  Amikor Giles démonja visszatért.
2x09-10: Duplarész, ami igen jól sikerült.
2x11: Ted a robot... Én elhittem, hogy Buffy megölt egy embert...:D
2x12:  Iskolai tojásnevelős feladat, ez is tetszett.
2x13-14: Ezeknek is duplarész jellege volt, Surprise, Angel lelkének annyi. Komolyan nem szexelhet? Hát ez elég szívás...:D
2x15:  Hm, szóval Oz vérfarkas.
2x16:  Buffy a patkány. :D
2x17:  Angel kegyetlen lélek nélkül, és pszicho. Felfűzte Willow halait, ez azért valahol elég vicces, bár inkább rémisztő és beteg. Idióta.:D Szegény Jenny! Az a lemez, floppy vagy micsoda, pedig végig annyira irritált! Szerencsére végül előkerült.
2x18:  Na, ez a rész nem tetszett. Buffy kórházba került, és ott volt az a csak gyerekek vagy lázasak látják szörny.
2x19:  Ez sem tetszett, szellem, a tanárnő és a diák esete.
2x20:  Hát, ez sem, de ebben volt Wentworth Miller.
2x21-22: Jó ötlet volt a visszaemlékezés, most már tudjuk, hogy lett Angelből vámpír, mi lett vele, miután visszakapta a lelkét, és miért figyelte Buffyt. Erről érdekes módon teljesen megfeledkeztem, hogy miért követte, figyelmeztette veszély esetén az elején.
Ha Kendra meghalt, elvileg jön helyette új vadász. (Eliza Dushku?)
Buffy hogy fog visszajönni, mikor, és most hova ment? Aztán Angelt is vissza kell rángatni valahogy onnan. Remélem, Spike és Dru sem maradnak sokáig távol.
Willow boszorkányságához pedig azt hiszem, ez lehetett az első lépés.

Amin kiakadtam: beengedte Spike-ot!! Gyorsan nála is cseréljen zárat, mert ez nagyon aggasztó. Végre Buffy anyukájának is tudomása van erről az egészről, nem értettem, miért nem lehetett korábban beavatni, sok probléma elkerülhető lett volna.
Hamarosan kezdem a 3. évadot.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése