Buffy 3. évad

Ebben az évadban mintha visszaesett volna a sorozat, emellett mégis akadtak remek részek, és alapjaiban nem változott.
Azt hiszem, nekem nem tetszett a sok némileg összefüggő rész, amik a "főszál" miatt kellettek. A másik problémát az okozta, hogy (spoiler) tudtam a távozásról, hogy Angel megy a saját sorozatába, így vártam is valamennyire; és hogy Spike csupán egy részben szerepelt, ami egyenesen szörnyű:) (spoiler vége). 
A főcím megújult, a legjobb a végétől, amikor Oz gitározni kezd. Sajnos a legvégén a Buffys rész megváltozott, pedig úgy szerettem az előzőt.
Faith karakterével az elejétől kezdve ellenszenveztem. Xander pedig ebben az évadban számos cselekedetével újra megutáltatta magát velem.
A folytatásban spoilerek, és a részekről külön néhány szó.
buffy-s3-poster
3x01: Anne. Nem tetszett. Szerencsére Buffy a rész végére hazatalált. Minden évadnyitó ilyen borús lesz? A pilotot leszámítva eddig mindkettő az volt.

3x02: Buffy hazatérésének örömére partit tartottak, ahova zombik nem voltak meghívva, ez persze cseppet sem érdekelte őket.
3x03: Megjött Faith. Angel pedig visszajött valahogy, hogy pontosan miért, az azért kiderülhetett volna.
3x04:  Jekyll és Hyde jellegű epizód. Az a fiú tök nem illett Buffy-hoz, jobb is, hogy pár rész után eltűnik. Szegény Angel pedig láncra van verve, és reménykedünk, hogy nem vesztette el teljesen magát a másik dimenzióban.
3x05: Vadász-bál.
3x06:  Na, ez nagyon mulatságos volt. :) Amikor a csokitól a felnőttek (felelőtlen) gyerekként viselkedtek.
3x07:  Faith ál őrzője, és szemét Xander. Azért mert neki nem tetszik, hogy Buffynak Angel kell... á, szánalmas. Ráadásul szegény Willow is meghülyült miatta, azt nagyon rossz szemmel néztem.
3x08:  Hehe, Spike. Hiányzott már nagyon. Hatásos volt, hogy még azelőtt megjelent, hogy kiírták volna a nevét. Ugyanúgy kidöntötte a gyönyörű autójával a Sunnydale táblát, mint a legelső alkalommal, így egyből tudtam, ez csak ő lehet. :) De hogy ezután az egész évadban egyszer sem bukkan fel... Igazán kár, pedig úgy vártam. Fény derült Willowra és Xanderre is, jó, hogy nem húzták tovább, nagyon sajnáltam Ozt (meg Cordeliát is).
buffy-s3-cast
3x09:  Vigyázz, mit kívánsz - "Buffy Summers bár sosem jött volna Sunnydale-be." Érdekes volt látni Willowot és Xandert vámpírként.
3x10: Karácsonyi epizód, ismét mutattak néhány történést Angel múltjából. A végén pedig séta a hóesésben.:)
3x11:  Ez borzasztó volt, a 2 gyerek holttest. Abszolút nem tetszett.
3x12:  Vadász próba, Giles pedig nem őrző többé.
3x13: Elég rossz rész volt, nekem vsz. a Xander-centrikussága miatt nem tetszett.
3x14:  Megérkezett az új őrző, akivel nincs bajom, Cordeliával is aranyosak voltak. Faith megölt egy embert, itt lehet először komolyan furcsállni őt.
3x15:  Végülis az előző részben történtek folytatása. Faith átállt a polgármesterhez.
3x16:  Egy kissé elrontották a varázslatot, így Willow a kívánságvilágból vámpírként is megjelent.
3x17: Jaj, azt hittem Angel megint lélek nélküli lett... Nagyot ütött, mikor kiderült, hogy nem így történt.:) De azért... hát amit Faith-szel csinált...

3x18: ... nem csoda, hogy Buffy mikor ideiglenesen hallotta a gondolatokat, bele szeretett volna látni a fejébe.:)
3x19: Már megint Faith okozza a gondot, Cordeliáról kiderül, hogy már nem gazdag, és a polgármester szövege előrevetíti Angel távozását.
3x20:  Angel azért elment a bálba, ami tök jó, de mégis olyan rossz volt.
3x21-22:  Érettségi ünnepség. A polgármester végre eltűnt, már untam. Úgy éreztem, nem volt igazi harc, lehetett tudni, hogy úgysem él sokáig az átváltozás után. Remélem, Faith nem ébred fel, mert utálom. Angel ivott Buffyból, drámai volt az egész, és amikor a végén elment, nem köszönt el, viszont így is épp eléggé szomorú volt.
(Amy meddig lesz még patkány? Remélem, nem lesz mérges Willowra, amiért nem tudta visszaváltoztatni.)


Hát, ez az évad nem volt a legjobb. Bízom a folytatásban, főleg Spike miatt.  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése