Las Vegas

Las Vegas 3x01

2008. június 29.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: itthon, las vegas, megnéztem, season premier
írta: sajtosrolo
Magasak voltak az elvárásaim, így naná, hogy csalódtam.
Pedig ügyes kezdés volt, csak szerintem kevés.
Na, és amiért még mérges is vagyok, az Nessa. Mi az, hogy nincs?! Emlékeztem, hogy ki fog lépni, de reméltem, hogy csak a következő évad lesz az. Az egyik kedvenc szereplőm. Ez így érdekes kijelentés, mivel itt mindenkit egyformán szeretek, még a mellékesebbeket is, mint Jillian.
Az új tulajdonos, Monica pedig nem sok vizet fog zavarni a 8 epizódjával. Nem is baj. Mondjuk nem volt gondom vele.
Tetszett azért, csak remélem, a következő rész jobban fog.

Las Vegas 2x24

2008. június 19.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: évadzáró, las vegas, megnéztem
írta: sajtosrolo
Váó. Ezt úgy definiálom, hogy kiba.[cenzúra]  jó évadzáró.

Las Vegas 2x07

2008. február 28.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: itthon, las vegas, megnéztem
írta: sajtosrolo
A második évad tartja a szintet. Nem tudom elképzelni, hogy ez miképpen tud majd rosszabb lenni? Sokak véleménye, hogy később visszaesik. Majd meglátjuk.
Ez a rész nem kimondottan tetszett. De volt benne olyan vendégszereplő, aki megérdemli, hogy írjak róla. És még egy, aki kevésbé... Vele kezdem: Fergie - The Black Eyed Peas. Nem bírom ezt a nőt. Arra magyarázatot kaptam, hogyan lehetséges, hogy találkozott vele Josh Duhamel. Számomra ez érthetetlen, hogy képes vele lenni, mikor ez a pasi minimum egy Jessica Albát érdemelne. Ez már ízlés kérdése, de akkor is bosszankodtam, mikor megláttam, hogy Milo szerepel a klipjében... Sajnos a zenéjük/zenéje meg tetszik, de akkor sem szívlelem a csajt.
Másik vendégszereplő a nagyon szép Lindsay Price. (Beverly Hills 90210, idén pedig Lipstick Jungle, ami nekem kimaradt) Szerepét tekintve nem a legkedvesebb, de el van nézve, jó volt látni.
Újabban mindig nézem a vendégszereplőket. Új szokás... lehet csak ideiglenes.

Magyar premierek az év első hetében

2008. január 12.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: itthon, las vegas, megnéztem, primeval, six degrees
írta: sajtosrolo
A Tudorokról már írtam egy hosszabb beszámolót, most jöjjenek a többiek is, de csak pár sorban.
Primeval (Őslények kalandorai) 1x01: Az rtl új sorozata, vasárnap délutánonként adják. Angol, és azt hiszem, 6 részes az első évad. Egész jól indult, érdekes az a kis izé, amin átmennek.:) Annyira nem gagyi, mint amennyire vártam, hogy az lesz, de azért ezt a jelzőt rajtahagyom... Gondolom nem volt rá sok pénzük. Egész jó volt egyébként, addig, amíg meg nem láttam a következő rész ajánlóját a végén. Azok az óriás méretű rovarok, bogarak hát nem valami hihető számomra. Mint valami elcseszett horrorfilmben, vagy nem tudom... Nem hiszem, hogy ezt néznem kell.
Six Degrees (Hatodik kapocs) 1x01: Viasat, péntek este. Kint megbukott, (13 részes lett) le is húzták, de nekem tetszett. Nem találtam unalmasnak. Tetszik, hogy mindig összefutnak. A sztorit filmben sikeresebbnek képzelném, de így is jó, ha hosszútávon fenn tudják tartani az érdeklődést. Fura, de egyik szereplő sem kifejezetten szimpatikus, úgy értem, hogy konkrétan nem izgulok a sorsukért, de ez még változhat később. A 2. részt még nem láttam.
Las Vegas 2x01-02: Jól indult. Az első rész fura volt, Danny miatt, de a 2.részben már nem volt az a dolog téma. Szerencsére a D. -t helyettesítő pasi nem sokáig maradt. Danny és Mary kapcsolata megint fantasztikusan -negatív értelemben- alakult. Na mindegy, nem a szerelmi szálak miatt jó a sorozat, hanem a többi egyedi jellemzőitől. Olvastam valahol, hogy ennél is az van, ami szokott a szinkronnal kapcsolatban, hogy tök más a személyiségük a magyarhangok miatt... Azóta megfordult a fejemben, hogy angolul kéne nézni, de most még biztos nem fogom (bár szerintem később sem) mert a némettel kell foglalkoznom. Amúgy is most próbálok minnél kevesebb angolt nézni, mert elkezdtem keverni, de majd a nyelvvizsga után soha többet nem fogok a németre gondolni, és teljesen ráállok az angol tanulására. Elvégre mindig is azt akartam. Na, ide jutott egy kis személyes is.
Blood Ties (Vámpír akták): Ez nem nekem való, túl sötét, lehúzós. A jövőben talán még próbálkozok, hátha csak a hangulatom nem volt hozzá illő. Mégcsak végig sem néztem.
Ez már nem premier, csak eszembe jutott. A mostani House részek /rendőrös/: Pozitív dolog, hogy észrevették, hogy kicsit fel kell kavarni az állóvizet, mert ha állandóan csak: beteg-meggyógyítjuk-jólvan hazamehet/ill. ritkán nem gyógyítható, (ez a része amúgy sem köt le soha túlzottan) mellé Ház stílusa az egyedüli szórakoztató eleme a sorozatnak, az hosszútávon unalmas. Engem pont ezért nem érdekelt kezdetben, mert túl sok orvosi dolog volt benne. Na, szóval ezek a részek most megint kiemelkednek a többi közül.
Ez mégsem csak pár sor lett.:)

Las Vegas 1.évad

2007. október 21.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: évadkritika, las vegas, megnéztem
írta: sajtosrolo

Sajnos sikeresen belefutottam egy spoilerbe a héten (a Danny-t érintő dolog az utolsó részben) úgyhogy picit elcseszte az élményt, de azért nem vészesen. Feltételezem, én nem okozok bosszúságot senkinek, mert aki nem nézte még az első évadot végig, az neki sem kezdett e bejegyzés olvasásának.
Szóval, hát... ez nagyon jó volt. Ez a sorozat egészen elképesztő, látványos, és sajátos hangulata van. A kameramozgások, ahogy játszanak a megfigyelő képernyőkkel, stb. már rögtön az elejétől megfogja az embert.
Általában minden részbe jut egy idióta, aki rendszerint idegesítő, de nem baj, mert ilyen is kell bele. Az évadzáró utolsó perceiben, meg egy kicsit a Mary-s jeleneteknél pityeregtem. A kedvencem Danny a sorozatból, viszont mindenki teljesen szerethető karakter. Végig úgy voltam vele, hogy a D&M pár nem lenne jó ötlet, aztán megváltozott a véleményem. Ha D. visszatér (mert biztosan így lesz) akkor bízom benne, hogy ott folytatják, ahol abbahagyták, de nem tartom valószínűnek, mert akkor M. már nem tudna miért búslakodni. Bár a rajongás, D. miatt érthető. :) Ezért berakok róla egy képet, aminél van durvább is, de az már végképp nem ide illő.:) Ha a csajok eddig nem ismerték, keressenek rá a neten.
A Viasat csipkedhetné magát a folytatással. Arra tippelek, hogy ha a Dexter meg Dirt véget ér, utána fogják adni, a megszokott pénteki időpontban. Gondoltam rá, hogy nem várok, mert ott van már 3 teljes évad ezen kívül + most kezdték az 5.-et is, de mint írtam, látványos, és ez az oka, hogy várok a szinkronra.
Amennyire vissza tudok emlékezni, jó kis keretbe foglalás volt, hogy az első részben, és az utolsó részben is elhangzott, hogy "Imádom ezt a várost!". Nos, egyetértek! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése