Grey's Anatomy 4. évad

Grey's Anatomy 4. évad

2009. május 19.   -   3 komment

írta: sajtosrolo

Nem siettem vele, így mostanra értem az évad végére. Elégedett vagyok, nem zavar, hogy sok volt a sírás (sok volt?), sem a szenvedés. Inkább emlékszem a mosolyogtató részekre, amikor alvás helyett éjfélkor hangosan felnevettem valamin. Persze szomorú dolgokból is volt bőven, végülis egy kórházban nem csak életeket mentenek.
ga-s4-poster
Különben is, amíg Patrick Dempsey szerepel, addig én sem megyek sehova, ez egész biztos.:)
Kaptunk új szereplőket, a távozók helyén az űrt valakinek be kellett töltenie. Többé-kevésbé sikerült, habár az újak nem nőttek a szívemhez. Igaz, nem is utálom őket, csak semlegesek.
Igazából újat már nem hiszem, hogy tudnak mutatni. Nem számít, én még nem untam rá erre.
Spoilerek.
Derek, Rose, Meredith. Én nagyon kedveltem Rose-t! De szegénynek esélye sem volt Dereknél,  Meredith óta meg van írva a sorsa... Az azért nagyon rossz volt, hogy amikor végre lefeküdtek egymással, Derek azt mondta: "végig Meredith-re gondoltam" - akkor nagyon sajnáltam Rose-t, egyáltalán nem ezt érdemelte. A kísérlet is elég szomorú volt, de végül mégiscsak felbontották azt a pezsgőt.
Addison visszajött egy kicsit, reméltem, hogy erre sor kerül.
Cristina lehet, hogy szenvedett, de érthető, Burke eltűnt, aztán a cikk róla, igazán nem lehet elítélni érte.
Lexie és Erica az új szereplők, mint ahogy írtam, nem különösebben foglalkoztatnak. Izzie is csak úgy volt ebben az évadban. Ha Katherine Heigl emiatt nyilatkozta azt, hogy nem írtak jó sztorit a karakterének, akkor egyetértek.
Alex... Nem gondoltam volna, hogy ezt a tuskót megkedvelem (mondjuk ez valahol törvényszerű mindig, úgyhogy talán kellett volna gondolnom rá). Rebecca visszatért, és hát... :(
George elvált Callie-től, érdekes módon azóta nincs bajom Callie-vel. Majdnem sikerült megszeretnem. Most pedig Ericával lesz együtt, és bizonyára ők lesznek a leszbikus vonal a következő évadban,  amiről már olvastam.
Sloan csak Sloan, én bírom.:)
Miranda házasságának vége, sajnálom őket, viszont megértem a férjét. A főnök pedig kibékült a feleségével, ideje volt.
Az 5. évadot a hazai adással egy időben fogom követni, mert szeretem a szinkront, és nincs kedvem a felirathoz ennél a sorozatnál. Persze, ha sokáig húzza az rtl, akkor... 


Grey's Anatomy 4x01

2009. január 2.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: grace klinika, megnéztem, season premier
írta: sajtosrolo

Lett egy kis megújulás, szükség is volt rá, de nem tudta elfeledtetni azt az aprócska hiányt, amit az okozott, hogy az egyik kedvenc szereplőm el lett tüntetve, ráadásul úgy, ahogy semmiképp nem kellett volna. Addison meg akkor tűnik el, amikor kezdem megszeretni, de az ő távozása legalább valami jópofa dolog kezdete.
Különben nem hiszem, hogy vissza fog esni számomra is, ha eddig ugyanúgy tetszik, mint az elején.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése