Burn Notice 1x01

2009. július 24.   -   1 komment

írta: sajtosrolo

Többek között ezt is régóta el szerettem volna kezdeni, így kapóra jött, hogy elkezdték adni nálunk. Főleg, mert előtte eredeti nyelven is belenéztem, és a szinkronhangokat megfelelőnek találom. Mivel ez a feltétel teljesült, a látvány miatt élvezhetőbb szinkronnal. A felirat olvasása nem vonja el a figyelmem egyetlen képkockáról sem, ami azért fontos, mert tetszett, amit láttam.
Jeffrey Donovan mellett a női főszereplő Gabrielle Anwar, akit már a Tudorokban megkedveltem. Valamint látható még Sharon Gless is, a Queer as Folk Debbie-je.

A főszereplő kicsit fura figura, nem biztos, hogy mindenki (elsőre) szimpatikusnak találja. Egy ex-kémről van szó, valaki csőbe húzta, nem tudja ki, de emiatt most kénytelen szabadúszó lenni. Emellett pedig nyilván szeretné kideríteni, hogy ki cseszett így ki vele. Leleményes, talpraesett fickóról van szó, biztos rájön majd, én drukkolok neki.
burn-notice-1x01
Megvan a kellő hangulata ahhoz, hogy egy tökéletes nyári sorozat legyen belőle (amennyiben nem felejtkezek meg róla, akkor, amikor esedékes a következő rész, ez jellemző rám). Welcome to Miami. :) 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése