Big Shots

Big Shots, Cashmere, Women's - pótlások

2009. február 15.   -   2 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: big shots, cancel, cashmere mafia, megnéztem, womens murder club
írta: sajtosrolo
Women's Murder Club-nak végülis sikerült lezárni a fő nyomozós szálát, de indítottak is egy újat. Nekem nem érdekes a dolog, így simán figyelmen kívül tudom hagyni.
Cashmere Mafia esetében nem ráz meg a cancel, jópofa volt csak, semmi több.
Big Shots a maga műfajában nagyon jó kis sorozat lett, a befejezés pedig rendkívül idegesítő. Szerintem megérdemelt volna egy lezárást. (Igazából nem tudom, mennyire tetszene, ha nem Michael Vartan és Dylan McDermott lettek volna a szereplők.)
------------
Gőzerővel (na jó, legalábbis igyekszem) pótolgatom mostanában a félbehagyott sorozataimat.

Big Shots 1x06

2007. november 17.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: big shots, megnéztem
írta: sajtosrolo
Ezt azért már előre siratom. Még azt hiszem, 2 rész tud adásba kerülni, de lehet, hogy tévedek, annyi hírt olvastam mostanában... Dylan McDermott, imádom ezt a pasit! Most jobban néz ki, mint a régebbi képeken, amiket láttam, neki is jobban áll a borostásabb arc. Úgyhogy fel vagyok készülve a bukásra, a sztrájk miatt már szinte teljesen biztosra veszem, és Michael Vartant nem féltem, hogy eltűnik, viszont Dylant is szeretném látni a későbbiekben, ha már rendeződtek a dolgok az írókkal.

Big Shots 1x04

2007. november 3.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: big shots, megnéztem
írta: sajtosrolo
Ez is teljesen rendben volt, fejtegetni most nincs kedvem. Viszont annyit azért megjegyeznék, hogy a nők a célközönség. Ez nem jelenti azt, hogy férfiak nem is nézhetik, hiszen valószínűleg nekik is éppoly szórakoztató tud lenni - már, ha szeretik az ilyesmit. (Ezt most csak azért írtam, mert még az indulásánál olvastam valami olyasmit, hogy "ez most melyik nemnek szólhat?" Úgyhogy ha mindenképp választani kellene, akkor inkább a nőknek.)

Big Shots 1x03

2007. november 1.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: big shots, megnéztem
írta: sajtosrolo

Amolyan S&NY utánpótlásként funkcionál eddig. Az előbb végeztem ezzel a résszel, és megint sokat nevettem!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése