Örvendek a blogger.com-nak

Meg persze üdvözlök mindenkit az új blogomon. Szakítottam a freebloggal, aminek több oka van, és csak minimálisan tehetnek róla a nem régiben bekövetkezett fejlesztések.

Teljesen meg vagyok lepődve ettől a rendszertől. Kismillió gyönyörű, kész sablon várja, hogy csak néhány kattintással csinossá varázsoljuk blogunkat. Ezt a sablont megláttam, és beleszerettem. Vannak ennél sokkal cifrábbak és mutatósabbak, mégis ennél maradtam. Ezentúl bármikor amikor gondolok egyet, új ruhába öltöztethetem a blogomat, minimális erőfeszítéssel.:)

Tehát folytatom a blogolást, csak a sorozatok téma kiegészül sok mással, filmek, könyvek, zenék, és ami még jön majd.
Köszönöm azoknak, akik továbbra is velem maradnak.:)

5 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy visszatértél, mostantól várjuk a posztjaidat :)

    VálaszTörlés
  2. paulkemp lennék, s kiváncsian várom mit kezdesz el írni
    hajrá-hajrá

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Örülök, hogy áttértél a blogspotra, mert szerintem ez nagyon jó!

    VálaszTörlés
  4. Köszi :)

    zs: szerintem is, kár, hogy eddig nem tudtam.:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a régivel se volt gondom, de ez is tetszik:)

    VálaszTörlés