Bones 1x01

2009. július 21.   -   4 komment

írta: sajtosrolo

Egy ideje a fejemben volt, hogy bele kellene nézni. Jókat hallottam róla, de nem tudtam, hogy vajon nekem is tetszik-e majd.
Ez egy nyomozós sorozat, annyiban különbözik a többitől, hogy az áldozatoknak már csak a csontjait találják meg, tehát a gyilkosság óta eltelt némi idő. Az áldozat személyazonosságának kiderítésében segít Dr. Temperance "Bones" Brennan (Emily Deschanel), antropológus és csapata. Főszereplő még Seeley Booth (David Boreanaz) FBI ügynök, közösen próbálják megoldani az ügyeket.
bones-s1-cast
Csontok ide vagy oda, mindez elég szárazan hangzik, kell még valami: Bones természete nem egyszerű, kicsit visszahúzódó, és önfejű, van egy tragédia is a háta mögött, és szeretné, ha a munkáját megbecsülnék a nyomozók, részt szeretne venni az ügyek felgöngyölítésében. Booth lenyűgözőnek találja, hogy egy csontvázból mennyi mindent meg lehet állapítani, a hologramos izéről nem is beszélve, ami az arccsontra képes felvázolni az áldozat arcát. Ami szerintem elképesztő volt, hogy Bones a ripityára tört koponyát összerakta, mintha csak egy puzzle lenne.
Az első epizódban Booth szinte csak a háttérben mozgott, inkább Bones-ról tudtunk meg egy s mást, és ízelítőt kaptunk, milyen személyiségre számíthatunk tőle, és úgy általában milyen hangulatú lesz a sorozat, ezekre pedig nem lehet panasz.

Nem egy jelenet csalt mosolyt az arcomra, a szereplők is szimpatikusak, ám az ügy még a megoldás előtt elvesztette az érdeklődésemet. Hiába, a nyomozások általában nehezen kötnek le. Emiatt ez a sorozat darálásra teljességgel alkalmatlan, de lassacskán végzek majd az évaddal. 

Zooey Deschanelt is kedvelem, a tesójával sincs másként.

Persze, most, hogy elkezdtem a Buffyt, és már az Angelt is, főleg emiatt érdekelt ez a sorozat. Kíváncsi voltam DB-ra más szerepben. Kicsit öregebb lett, és zömökebb. A Buffy elején nézett ki a legjobban, mondjuk ott még elég fiatal volt. DB-re kutyasétáltatás közben figyeltek fel, a bánatos és merengő tekintetére - mióta ezt olvastam, úgy látom, Boreanaz nem nagy színész, és a Bones után is arra jutottam, hogy részben ezekből az arckifejezésekből él a kamera előtt. Nem rosszindulat, csupán megfigyelés. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése