Friday Night Lights

Friday Night Lights 1x02

2008. augusztus 6.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: friday light lights, megnéztem
írta: sajtosrolo
Drámaibb, mint gondoltam.
Másodjára van főcím, és enyhe melankólikus hangulatot áraszt.
A kamerákkal sajátosan bánnak, rángatós. Engem nem zavar.
Focival kapcsolatos dolgokat mintha nem említettek volna olyan gyakran. Így is szilárdan jelen volt, csak nem olyan mértékben, mint a pilotban.
A szereplőket gyorsan meg lehet szeretni, könnyű együttérezni, a színészek sem rosszak.
Én próbálok átszellemülni, a sportnál még megy is, viszont a dráma elképesztő erős benne, főleg, mert nem ezt vártam. (Nem olvastam infókat róla, ezért focis tinisorozatra számítottam.) Épp emiatt, most abbahagyom, mert nincs ilyen komolyhoz, komorhoz kedvem.

Friday Night Lights 1x01

2008. augusztus 4.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: friday light lights, megnéztem, pilot, season premier
írta: sajtosrolo
Tinisorozat? Talán egy kicsit, de az első rész alapján ez inkább dráma, középiskolás, amerikai focis környezetben.
Azt hiszem, nem baj, ha úgy fogalmazok, (főleg a vége miatt) hogy emberi.
A sztorit tekintve: Meg kell nyerni a meccset, és a nagy aggódás az edzőért - ez sok volt. Ha csak 3x ismétlik meg, mondja be a rádió, szól róla a párbeszédek nagy része, akkor sem felejti el a néző, hogy a cél az, hogy nyerjen a csapat.
Végülis eltűrtem, hogy a képembe nyomják, hogy most pénteken győzni kell, és végül még "szurkoltam" is.
Agresszív játék ez, át is futott rajtam a gondolat, hogy-hogy nem sérül le senki. Na igen.
friday_night_lights_cast
A főcímből nem csináltak problémát, fekete alapon fehér betűkkel megmutatják a címet, hogy elolvashassuk. Hát, jó. Pedig el tudnék képzelni ehhez valami nagyon pörgőset, ami megalapozza a hangulatot hozzá. A zenék megfelelően kárpótolnak: Sokat húznak rajta, ha van soundtrackje, be kell szereznem.
A színészek nem ismerősek nekem, esetleg megemlíthetem Sam Jessicáját. (Supernatural.) Ott van még Jesse Plemons is, aki az idei Fear Itself-ben is játszott 1 epizód erejéig.
Tehát az első részben mindenki sikeresen felfogta, hogy a cél megnyerni a bajnokságot. Ha a továbbiakban ezt nem hangoztatják ilyen erővel, valamint, ha a szereplők is jobban előtérbe kerülnek, (magánéletre, ilyesmire gondolok) megismerhetjük őket, akkor én maradok, és nézem tovább. Esküszöm, még szurkolok is.
Ennek reményében kap még pár résznyi esélyt, csak bizonyítson is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése