Grey's Anatomy 1. évad

Grey's Anatomy 1. évad

2008. október 25.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: évadzáró, grace klinika, megnéztem
írta: sajtosrolo

Nincs ezzel a sorozattal semmi baj. Állítólag majd később jönnek az idegesítő dolgok, hát már tényleg kíváncsi vagyok, folytatom is a következő évaddal. De előtte még erről írok:
A főcímet megszerettem, bár nem egyből kerestem a mögöttes tartalmat benne, viszont miután elgondolkodtam rajta, rájöttem, hogy egészen ötletes. A zene alatta pedig szintén tetszik. Egyébként amik elhangzottak a részek közben, (például ez) azok is jók voltak.
Nyugis, kikapcsol az egész, de ennél többet nem nyújt. Nem is kell neki.
Mivel orvosos-kórházas, vannak betegek és műtétek, de nem Vészhelyzetes módon. Próbálták érdekes esetekkel teletűzdelni, valamennyire sikerült is, az összkép pedig korrekt. Amikor még néztem a Vészhelyzetet, képtelen voltam enni alatta, itt viszont simán tudtam - lehet, hogy a Nip/Tuck már megedzett, hehe. Illetve én is biztos változtam azóta.
A szerelmi szálak erősen feldobják, és a humor, meg a karaktereket is lehet szeretni - pedig elsőre nagyon nem úgy tűnt.
A 3. részben a bicós Callum Blue (Dead Like Me, The Tudors) volt.
A kedvenc szereplőm Derek (naná!:) ) akit pedig utálnék, olyan nincs. Azért a többiekről is írok pár szót, és a sztoriról is teszek említést spoileresen.

ga-1x09


Elolvasom »

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése