Damages 1x01

2009. január 31.   -   6 komment

írta: sajtosrolo

Jogi dráma, a tárgyalótermeken kívül, az FX-től.
Untam, és tökéletesen hidegen hagy az egész. Azt vártam, hogy Glenn Close számító, mindenkin átgázoló, velejéig romlott ügyvéd lesz, olyan igazi szemétláda, akit mégis lehet szeretni, de csak ennyi...? A 101 kiskutyában gonoszabb volt, mint itt, komolyan.
damages-poster
Így is igazak az állítások, de jóval alacsonyabb szinten. Az egyik oka, amiért így látom, talán az, hogy sok szereplő is végig, Patty így meg úgy, ha Patty úgy akarja, úgy is lesz, Patty nem szereti, ha családias az irodád, nem hozol képeket, de amúgy se hozz sok cuccot, csak amennyit egy fordulóval el tudsz vinni, amikor kirúg. És Patty különben is... Hú, hát nagyon eredeti.
Amikor meg kellett volna döbbenni, csak ennyi hatás volt: aha, tök jó, és akkor mi van?
Valószínűleg így is jó a sorozat, csak nem nekem, ennek ellenére nézni fogom tovább, még 1-2 részig biztos. Sokkal többet vártam, és nem tetszett, de kíváncsi vagyok, milyen lesz a folytatás.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése