90210 1x01-02

2008. szeptember 12.   -   2 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: 90210, megnéztem, néznivaló, pilot, season premier
írta: sajtosrolo



Negyed óra - kb. ennyi kellett, hogy biztos legyek abban, hogy ezt bizony nem szúrták el. (Pedig tartottam tőle.)
Imádtam, végigkövettem a Beverly Hills 90210-et, így elsőként az új felállásra voltam kíváncsi. Nem hibáztak itt sem, nyilván nem másolat teljesen, így gyorsan vessük össze a változásokat:
Brenda és Brandon ikrek voltak, és Minnesotából költöztek el. Itt a két csemete Kansasből jött: egy lány (Annie) és egy fekete fiú (Dixon) akit örökbe fogadtak. Az új iskolájuk új igazgatója (Rob Estes) egyben az apjuk is. A költözés oka, a jó fej nagyi, aki már "idős, és segítségre szorul". Minden bizonnyal apu itt sok régi kedves ismerőst fog újra látni, az egyik rögtön Kelly Taylor. (Aki nem tartózkodott a spoilerekről, annak ez nem volt meglepetés, és még másik 2 ismerős sem.) Ennyit röviden, aztán, hogy Steve, Dylan, Donna, David, Kelly, és Andrea "helyett" kiket kaptunk, arról majd később.

90210-cast

A zene, amivel indítottak, egyből egy jó jel volt, mert mostanában sokat hallgatom, és nagyon tetszik: Coldplay - Viva La Vida. Hallhattunk The Ting Things-et is, és voltak más olyan számok is, amik nem voltak meg, és muszáj volt beszereznem. Szóval sok zene elhangzott alatta.
A kliséket nem úszta meg ez sem, viszont felfedeztem azt, hogy nem egészen úgy alkalmazták őket, ahogy egyébként szokták. Vagy csak bebeszéltem magamnak, mert elfogult vagyok, nem is kicsit.
Nagyon tetszik, ahogy itt-ott egybeér a két sorozat. Elejtenek utalásokat is a régi szereplőkkel kapcsolatban.
A színészekről: Rob Estes az apát alakítja. Az anyát, Lori Loughlint a Summerlandből ismerem. A Degrassi gimiben játszott Shenae Grimes (Annie). Tristan Wilds (Dixon) The Wire szereplő volt. A Nip/Tuck 5. évados szereplője, AnnaLynne McCord, itt Naomi, és nem lett kedvesebb (sem szebb). Dustin Milligan (Ethan) a Supernatural Ghostfacers című epizódjában szerepelt, (ki ismerte fel? én nem) és a Runaway-ben is játszott. Ryan Eggold (Mr. Matthews) Dirt szereplő volt. Jessica Stroupnál (Erin Silver) esetleg megemlíthetem a Reapert, de jelentős szerepe eddig nem volt. A többiekre már ugyanez igaz szinte. Ja, Linda Gray is beugrott egy villámlátogatásra.
A főcím egész jópofa lett, a módosított zenével sincs baj.
90210-focim-darab
És akkor még a történetről is, de ezt már elrejtem.
Elolvasom »

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése