Grace klinika 1x01

Grace klinika 1x01

2008. október 24.   -   2 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: grace klinika, megnéztem, pilot, season premier
írta: sajtosrolo

Hát, az úgy volt... A fenébe is, ez tetszett! Pedig ez volt az egyik fúj-fúj soha-soha sorozatom. Akkor minek kezdtem bele? Ő az oka itt a képen:
Patrick_Dempsey_GA
Megnéztem A boldogító talán című filmet, amiben szerepelt. (Az is egész jó volt, csak a végét rontották el szerintem.) És hát kíváncsi lettem.
Ez egy teljesen korrekt első rész volt, nem tudnék rosszat írni róla. Esetleg annyit, hogy Cristina egyelőre nem szimpatikus. Derek szerepe viszont el lett találva, szó se róla.:)
A végét is kis híján megkönnyeztem. Tényleg érzelgős, de nem borzalmas módon, legalábbis amit eddig láttam, az alapján. A humor is jelen van, amire nem is számítottam. Furcsa, de nem volt okom igazából az "előítéletre", csak valahogy kialakult, hogy viszolyogtam az egésztől. Egy percet sem láttam belőle ezelőtt.
Mohi is szerepelt a részben, kicsit meglepett, itt még nem rendelkezett a mostani hősös külsővel.:)
A 9 részes első évadot mihamarabb szeretném megnézni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése