Grey's Anatomy 3. évad

Grey's Anatomy 3. évad

2008. december 27.   -   2 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: évadzáró, grace klinika, megnéztem, private practice
írta: sajtosrolo
A sorozat változatlanul tetszik, bár az idegesítő dolgok mintha mindig nőnének kicsit, nem érdekel.
Alig várom, hogy folytassam a 4. évaddal, ami még nincs a birtokomban, de dolgozom az ügyön. Ezen felül képbe jött a Private Practice, aminek végre láttam a felvezető részeit, és immáron semmi akadálya, hogy tisztességesen végigkövessem Addison kalandjait is. Amikor nálunk adták, valahogy elmaradozott a megtekintése, pedig tetszett, amit láttam belőle.
Furcsa volt visszatérni kizárólag Seattle-be, mert azt éreztem, hogy most valahogy szívesebben követném a jókedvvel teli Los Angelesben történő dolgokat, de helyette csak az idióta Meredith maradt... na jó, ez a jelző még magyarázatra szolgál.
Addisont egyre jobban kezdtem megkedvelni, és néhány jobb pillanatában még szépnek is találtam. Csak ne lenne ilyen hatalmas szemhéja, na mindegy.
Rátérek a szereplőkre, a spoileres részekre, van miről írni.

Elolvasom »

Grey's Anatomy 3x01-04

2008. november 22.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: grace klinika, megnéztem, season premier
írta: sajtosrolo

Igen, mostanra már elég szenvedős lett. Valami azt súgja, hogy lesz ez még "rosszabb" is. Azért az idézőjel, mert én nem nevezném rossznak, inkább csak kicsit beborultak. Ami nem feltétlenül baj szerintem.
ga-s3
Úgy terveztem, hosszabb szünetet tartok, mielőtt belevágok az évadba, nem pont úgy sikerült. Az ok csak részben a kíváncsiság, hogy most mi fog történni. Gondolhattam volna, hogy nem lesz időugrás, vagyis a történet onnan folytatódott (ismét) ahol abbamaradt. Pedig talán jót tett volna, de úgy néz ki, a GA készítőinek az nem stílusuk.
Vendégszerepelt Peter Paige, aki az egyik kedvencem volt a Queer as Folk-ban.
Chris O'Donnell is szerepelt, ezt csak úgy megemlítem, de egyébként alig várom, hogy eltűnjön.
Sloan miért pont George Clooney magyarhangját kapta, ezt nem értem. Nagyon zavar, ő jut eszembe, valahányszor megszólal. Juj. (Clooney-val semmi bajom.)
Torrest még mindig nem tudom kedvelni. Egy kicsit már mozgott olyasmi irányba a véleményem, de... hát, ehhez még idő kell. Na, akkor még a sztoriról is egy keveset.
Elolvasom »

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése