Buffy the Vampire Slayer 1. évad

2009. július 6.   -   9 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: buffy, évadzáró, megnéztem
írta: sajtosrolo

buffy-s1Ez igen rövidke volt, ezért máris nézem a folytatást.
Ha valami a Buffy-éhoz hasonló rajongótáborral rendelkezik, az nem lehet véletlen. Ha korábban látom, valószínűleg évek óta a legjobb sorozatok közé sorolnám. Főleg úgy, hogy állítólag a java még csak most jön, úgyhogy izgatott vagyok, mik lesznek még itt.:)
Jobb és rosszabb részek is voltak, például a számítógépes démon szerintem nagyon bugyuta volt, de nem számít, el van nézve.
A 7-es rész után, (amikor Angelről kiderült, hogy vámpír, vagyis, már előtte is tudtam, csak Buffy akkor tudta meg) a maradék pár rész már gyorsan ment. Az évadzáró jól sikerült.
Igazság szerint ezek után a Supernatural nekem már nem tűnik olyan egyedinek, mint korábban. Itt is vannak démonok, és mindenféle lények - eszembe sem jutott, pedig 7 évadnyi tömény vámpírvadászat érthető okokból nehezen lehetne jó és nem unalmas.
Először azt hittem hülye vagyok, aztán bizonyos lett, hogy a főcím mindig más egy kicsit. Az elején nem is foglalkoztam vele, nem éreztem kiemelkedőnek (és még most sem), de mégis, mostanra olyan jó hallani azt a zenét a részek elején.:)
Willowot jobban szeretem, mint Xandert. Sőt, Xander a "megvetés" határán mozog néha. Cordelián lehet mosolyogni. (-Willow, jól nézel ma ki. - Nem hiszek neked. -Na jó, tényleg nem, de kérni szeretnék valamit. :D)
Mindig örülök, amikor kiírják, hogy David Boreanaz, mert az azt jelenti, az adott részben láthatjuk majd. Szeretem.:)
A 2. évadban új szinkron lesz, pedig már nem is bántja a fülem a kicsit nyávogósba hajló Buffy hang. Remélem, nem lesz radikális, és hamar hozzászokom az új hangokhoz. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése