Cashmere Mafia

Cashmere Mafia 1x02

2008. január 27.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: cashmere mafia, megnéztem
írta: sajtosrolo
ez tetszett
Talán bölcsebb dolog lett volna, ha a 2.rész megnézése után írok az elsőről. Elhamarkodott volt kicsit. Akkor máshogy jött le nekem, és most visszagondolva, van amiről már más a véleményem. Például a felszínesség dolog. Történtek olyanok ebben a részben, amik miatt úgy érzem, hogy nem igaz.
Ráadásul jobban tetszett ez a rész - változott a hozzáállásom, mostmár nem csak azért fogom nézni, mert "valamiért", hanem mert tényleg tetszik, és tudom, hogy miért. A szereplőket kedvelem, és a sztori is jó. Jobb, mint a Big Shots, amihez előzőleg hasonlítottam.

Cashmere Mafia 1x01

2008. január 21.   -   2 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: cashmere mafia, megnéztem, season premier
írta: sajtosrolo
ez tetszett
Csajos sorozat - de olyannyira, hogy ebben egy pasi aligha találhat magának néznivalót. Az sem garantált, hogy a nők igen…
Klisé? Rájöttem, hogy ezzel a szóval nem csak úgy dobálóznak a kritikák írói. Sorozatokban engem (még)  nem zavar. Gondolom, eddig nem láttam olyan sokat belőle. Ellenben egy tipikus romantikus vígjátékban már untat. Amikor meglátjuk a 2 főszereplőt, és előre tudjuk miről fog szólni a film, sőt, még a végét is. Ha nem tudtam volna, hogy ez egy sorozat, azt hittem volna, hogy egy filmet nézek az első percekben.
Aki belenézett a Big Shots-ba, és nem tetszett neki, annak ez sem fog. Nekem egyébként tetszik mind a kettő, úgyhogy a továbbiakban rátérek a pozitívumokra.
cashmere-cast
Volt az a zene az elején, ami utána vissza-visszatért, és szerintem jó aláfestés volt. Lucy Liu nagyon előtérben volt, látszik, hogy rá építkeztek, az első részben legalábbis mindenképp.
Tehát olyan, mint a Big Shots, ők is négyen vannak, mindegyikük vezető beosztásban dolgozik, sikeresek a munkájukban, csak a nemek különböznek. Titkárnők, asszisztensek intézik az ügyeket, tartják fejben a találkozókat, mi pedig csak kapkodjuk a fejünket: 5 perc alatt elhangzik rengeteg név, amit persze nem kell megjegyeznünk és nem is lényeges. A sorozat bemutatja New York rohanó világát, azt  az életet, amit az igazgatók, és a többi felső körökben mozgó nők (és férfiak) élnek. Nekem lejött a felszínesség is, csak az a probléma, hogy mindezek mellett az egész produkció is felszínes maradt.
Akármennyire tisztában vagyok a hibáival - ami több van, mint azok a tényezők, amik mellette szólnak-  én nézni fogom. Tudom, hogy cancel vár rá, akárcsak a BS-ra, de nem érdekel, mert valamitől mégis nézős számomra.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése