Pretty Little Liars 1x01

Jönnek a nyári sorozatok lassan, és ez az egyik az ABC Familytől. Nem igazán tudtam, mire számítsak, csak a postert láttam, az pedig túl sok mindenről nem árulkodik. Lucy Hale a Privilegedből jött, a többi szereplő nekem nem ismerős, csak a felnőttek (Holly Marie Combs - Charmed, Laura Leighton - Melrose Place, Torrey DeVitto - OTH).

Egész jó volt, a hibáin nem gondolkodom, jó kikapcsolódásnak tűnik, és nem is lesz sok epizódos.


5 4 barátnőről szól, akik közül az egyikük eltűnik, és senki nem tudja, mi történt - vagy mégis? Nem találják meg a lányt, és ugrunk egy évet az időben. Vannak flashbackek, amiktől utólag kicsit felrémlett a VM és Lily, de nem nagyon, és persze semmi hasonlóság nincs a két sorozat között.

Egy kisvárosban játszódik, ahol sok a titok, a lányok pedig szépek és csinosak. Szerintem (és remélem) szórakoztató lesz.

5 megjegyzés:

  1. Tetszett a pilot.
    Nem kell aggódnom, hogy nem lesz mit nézni a nyáron, egész jó sorozatok kezdődtek, pedig máskor inkább ősszel indulnak a jobbak.

    VálaszTörlés
  2. Igen, meglepődtem, hogy most hirtelen jött ez meg a PU is.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszett az első rész. Remélem lesz még pár ilyen jó a nyárra, legyen mit nézni.

    VálaszTörlés
  4. Nem volt rossz a pilot, de ha sok lesz a szokásos tinis kavarás, akkor szerintem beleunok. A rejtély érdekel.

    VálaszTörlés
  5. sziasztok. a tv-ben leadták már??? csak mert én a neten néztem..ha balaki tudna valamit mondani erről azt megköszönném.

    VálaszTörlés