90210 2. évad


Most én is úgy érzem magam, mintha olyan álomszerű helyen élnék, mint California, köszönhetően ennek a nagy melegnek. Én élvezem ezt az időt, már türelmetlenül vártam a nyarat egy ideje. Jaj, és imádom a szörföt, úgy tetszettek azok a jelenetek!

A sorozatot továbbra is jó utódnak tartom. Biztosan lehetne jobb is, de egyúttal sokkal rosszabb is, én elégedett vagyok vele. Jobban szeretem már, mint a Gossip Girlt, az annyira felszínes és mű világot mutat be, ami önmagában még nem lenne baj, mert olyan is kell, de sajnos már a sztori is untat, hiába próbáltam pótolni a 3. évadot, nem köt le. Most olyan tipikus nyári sorozatokra van szükségem, amik olyan helyen játszódnak, majd körbenézek, mi a kínálat.

A 90210-ről eddig még nem sok szó esett, úgyhogy talán ideje lenne rátérnem..:) Szóval végig tetszett az évad, a vége felé viszont kicsit elrontották, meg kiszámítható volt (oké, ez mondjuk úgy általában jellemző a sorozatra) és az évadzáró is érdekes lett, de összességében szerethető az egész.


A spoileres részhez katt.


Nem hiszem el, hogy Liam ennyire balszerencsés. Az otthoni dolgai, Naomival is elcsesződött minden, az apja... Kb. ő a kedvencem, kiderült, hogy nem is olyan rossz Dylan utód.:)

Annie is olyan szerencsétlen, de az ő szála kicsit már unalmas volt. Ő valahogy nem szimpi nekem, és a színészi eszköztára is kissé hiányos.

Dixon hülye. a fogadás valamiért úgy rémlett, hogy volt már ilyen problémája, aztán eszembe jutott, hogy az a Wildfire-ben volt.

Silver szobája a legjobb, a teáscsészéi, a laptopmatricája meg mindene.:) Lányok közül még mindig ő a kedvencem. Mostanában Naomit is kezdem jobban kedvelni, ő egy olyan típus, akivel nagyon jó jóban lenni, ha barátok vagytok, az maga a tökély:) viszont haragban lenni vele, na az senkinek sem ajánlatos.:D


Ivy az új szereplő, kissé fiús, de kedvelhető eddig.

Tényleg klisés volt különben, pl. ha valakiknek hirtelen közös jelenete lett, majdnem biztos volt, hogy 1-2 részen belül össze fognak jönni.:D

Jasper elég ijesztő, de most már inkább csak egyre idegesítőbb (felgyújtani a hajóját, rohadék!) ráadásul totál hülye, többnyire úgy akar az ember öngyilkos lenni, hogy leugrik a Hollywood feliratról... Talán valami magasabbal kellett volna próbálkozni, és akkor sikerülhetett volna.

Jen már eltűnhetne, béna gonosz, és nem is érdekel.

A következő évadban mindenképpen változásokat kell eszközölni, ha a mostani hibáikon javítanak a készítők, akkor nem lesz baj a sorozattal továbbra sem.

4 megjegyzés:

  1. Szóval :) én még mindig jobban szeretem a gossip girlt :) Valahogy jobban érdekelt az egész. Arra gondoltam, ami nagyon idegesített, hogy nem igaz, hogy megint eljátszák ezt Naomi pasija beleszeret Annie-be dolgot.. Pedig az a csaj akkora pancser. Meg azok a fejek, amiket vág néha...
    Jah és a Naomi Liam dolog. Hónapokig szenvedtek, hogy újra összejöjjenek, mert hogy ők mennyire szeretik egymást, aztán csak így vége az egésznek. Ráadásul, mióta újra együtt vannak, folyamatosan szenvednek.
    A szereplők közül Dixon akkora pancser, hogy olyan nincs másik :D Na meg, hogy összeszedett egy idősebb csajt, aztán az anyja, meg a fogadások meg minden hasonló...
    Liamet csípem én is :) Meg úgy általában Ivy-t is. Neki inkább az anyja irritál. Jah és a tanárból ilyen részeges lett... az is durva. Jen szintén irritál. És én az elején csíptem Silvert, de mostanában ő is inkább zavar. Na meg Teddy is :D
    "az annyira felszínes és mű világot mutat be" Azért itt is van egy tenisz csillag, aki wimbledont akar nyerni meg ilyenek :D és inkább néz ki 30 évesnek szerintem, mint 17nek :D Egy színésznőnek induló drogos,aztán leszokott csaj, akiről kiderült, hogy énekesnek is igazán jó, és most már világ sztár lesz :D Jah, és amikor behozták a leszbikus szálat :D na azon már inkább nevettem...
    most hirtelen ennyi jut eszembe :D de majd még gondolkodom. Amúgy az a durva, hogy a sok sok idegesítő dolog ellenére, csak végig néztem az évadot. Bár lehet a következőt már el sem kezdem... (bár a tinisorozatok a gyengéim sztem :D )

    VálaszTörlés
  2. :))
    Igen, mindennel egyetértek, amit írtál, kivéve, hogy a gogi akkor is jobban mű nekem, nem tudom, miért, talán a viselkedésük, vagy nem tudom. Most ahhoz nincs hangulatom, persze azt nem hiszem, hogy sosem fogom folytatni.:)

    Annie tényleg pancser, és idegesítő is lehetne, ha nem lenne ennyire jelentéktelen.:) Dixon nagy barom tényleg...

    Teddyn én is röhögtem, és meg is néztem, a színész 78-ban született!:D

    Adriannával valóban sok minden történt:)), de vele nem nagyon foglalkoztam most.

    Nekem a közepe tetszett a legjobban, kb. azt a részt néztem darálva, az elejét és a végét meg csak hébe-hóba.

    Ha a következő évadban nem lépnek meg pár dolgot, pl. kiiktatni Jent, Jaspert meg az idegesítő dolgokat, akkor nagyon rossz lesz már szerintem is. Ja, meg hozzanak új szereplőket, és kicsit kevésbé kiszámítható fordulatokat próbáljanak kreálni.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a gogi csak akkor nézhető, ha már kimerültünk a valóságban. Én általában 2-3 részletben néztem meg eddig az évadot.

    Ebből még nem láttam semmit, lehet most nyáron belenézek.

    Tengerpartos tinisorozatot csak a Hidden Palms-t ismerem, már írtam a twitteren, de kiírom ide is, hátha mást is érdekel.

    VálaszTörlés
  4. nyuszisz, azért ne várj sokat a 90210-től. Belenézni érdemes, hátha tetszeni fog.:)

    VálaszTörlés