Upfront előtt

A sorozatvilágban ez a hét a következő szezon újoncainak bemutatásával telik, a hétvégén elkészítem a szokásos összefoglalómat, de előtte visszatekintek kicsit, hogy mi történt a tavalyi mezőnyben.

Nagyon kevés maradt nézős, és igazából sokba bele sem kezdtem, valahogy nem fogtak meg, vagy az időhiány tehetett róla, illetve inkább a könyvekkel voltam elfoglalva. Továbbá sokszor kivártam, hátha néhány adásba került epizód után elkaszálják az adott sorit, és több esetben így is lett.

szerettem - abbahagytam 
nem lesz 2. évad így vsz nem pótolom  - talán pótolom


Chicago Fire: néhány résszel el vagyok maradva, de kedvenc lett! (lesz 2. évad!)

Revolution: gyorsan ráuntam (lesz 2. évad!)

The New Normal: tök bírtam, de annyira nem, hogy minden héten szakítsak rá időt, így rendesen elmaradtam vele. (elkaszálták)

Guys With Kids: nem néztem.

Animal Practice: talán megnéztem a pilot epizódot, vagy csak akartam? Nem emlékszem. Ha igen, hát ennyire hagyott mély nyomot. (és elkaszálták)

Go On: szerintem ezt sem néztem.

Do No Harm: mire oda jutottam volna, hogy nézzem, már kasza is lett.

Deception (Infamous volt): pedig ez tetszett... 2 részt is láttam.:D

Hannibal: nem kezdtem még el. még nem dőlt el, hogy folytatják-e.

Next Caller: ez mi? nem emlékszem rá abszolút, de kasza, úgyhogy mindegy is.

1600 Penn: szintén.

Save Me: még nem került műsorra, de nem érdekelt tavaly sem.

The Mob Doctor: ez is tetszett! láttam, lássuk csak... két részt.:D sajnos nem lesz 2. évad.

The Mindy Project: egy percet nem láttam belőle, de berendelték a 2. évadot.

Ben & Kate: nem néztem, de kasza.

The Following: ez nagyon elmebeteg, de szeretem. csak persze le vagyok maradva. Folytatják!!

The Goodwin Games: jövő héten kezdődik, megjegyzem és lehet, hogy belelesek.

Last Resort: alapból nem érdekelt és még kasza is.

666 Park Avenue: tetszett, amíg néztem, de aztán kasza lett, ami után már nem erőltettem a pótlást.

Nashville: idegesített az első rész, ami miatt nem jutottam a végére (pedig 2x is próbáltam). de mivel lesz folytatás.. elképzelhető, hogy nekifutok még egyszer.

The Neighbors: ez annyira elvetemült :DDD abbamaradt a nézése, de a 2. évad berendelése miatt komolyan gondolkodom a pótláson.

Malibu Country: nem néztem, de kaszálva lett.

Mistresses: nyárra lett eltolva (kezdés: június 3.)

Red Widow: kasza (nem néztem bele).

Zero Hour: ugyanaz, mint az előző.

How to Live with Your Parents: -||-

The Family Tools: -||-

Elementary: lesz 2. évad, de én az első résznél tovább nem jutottam.

Vegas: az első részt végignéztem (vagy nem), de nem lesz 2. évad.

Made in Jersey: nem néztem és kaszálták.

Partners: -||-

Golden Boy: -||-

Beauty & The Beast: az első rész után úgy gondoltam, ezt nekem nem kell néznem - a második évad berendelve. (de minek)
/a 90210 kasza nagyon fáj! :( rendelték volna inkább azt be helyette./

Arrow: oda meg vissza voltam tőle a pilot megnézése után, de aztán odalett a lelkesedésem. azért örülök, hogy berendelték a folytatást. (upsz, 11 részt láttam eddig :D - úgy érzem, a pótlás nyárra marad)

Emily Owens: vegyesek voltak az érzéseim, 2 rész után nem folytattam, és összesen 13 készült, úgyhogy szerintem megleszek nélküle. Iszonyú idegesítő a főszereplő.

The Carrie Diaries: elvagyok vele, de mindig volt más, amit fontosabb volt nézni. Bepótolom a 13 részes első évadot a második kezdése előtt. (az még 10 rész, pff)

Cult: ez valami borzalom. végignéztem az első részt, de nem rajtam múlt.


A fentiek alapján őszig lesz némi pótolnivalóm.:)



3 megjegyzés:

  1. Nem tudom nézed e a Lost Girlt, de engem meggyőzött a második évad ugyan eléggé gyenge lett, meg az elsőben is belecsapnak a közepébe de szerintem simán jó :D és a rendőr az remek egy férfipéldány:)

    VálaszTörlés
  2. :D na, hát sikerült kiderítenem, hogy kire gondolsz, mert amúgy csak pár részt láttam belőle és nem emlékszem igazán a sorozatra. nekem Kris Holden-Ried csak a Tudorokból ismerős, ott ez nem jött át, de biztos.:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik a Revolution. A 666-ot végignéztem, hát nem volt nagy szám, nekem legalábbis.A Zero Hour tök tetszett, állítólag leadják -adták a maradék részeket. A Carrie Diaries nézhető volt. A többit nem nézem.

    VálaszTörlés