Rachel Gibson - Jégbe zárt szívek

Ez a könyv olyan, mint a borítója, viszont néha kicsit több is. Ez a fekete megy hozzá igazán szerintem. Örülök, hogy a neten nem olvastam utána, mert mindenhol spoilerekbe botlottam most, amik agyoncsapják azt, hogy magunk fedezzük fel a könyvet, és a szórakozásom igencsak megszenvedte volna.

Sokszor látjuk, amikor csinos fiatal lányok hozzámennek idős(ödő) nem annyira szép pasikhoz. Ez sokaknak nem érthető (a néhány év korkülönbséget a férfi javára pártolom, de azért nem 30+ évet:) és persze rögtön arra gondolunk, hogy nyilván a pénz miatt. Georgeanne ilyesmi okból került hasonló helyzetbe, de az ő útja odáig kicsit bonyolultabb. Utána meg főleg, mert meglép az esküvőjéről egy ismeretlen férfi segítségével. Hamarosan élete óriási fordulatot vesz.

Könnyed romantikus, és tudom szeretni. A 100. oldal előtt volt egy kis mélypont, félre is tettem, de ez nem a könyv hibája, hanem az enyém. Aztán kaptam egy jó nagy lökést amitől kedvem lett tovább olvasni, és hamar be is fejeztem. Nagyon aranyos történet, a kevés szexjelenettől pedig nem lett igénytelen. Bár kiszámítható, egyszer mégis leesett az állam. Kis cukormázas, semmi dráma, néha megmosolyogtatott, néha felnevettem, jó volt.:) Folyton nem tudnék ilyeneket olvasni, de most jót tett a kis lelkemnek.

4/5

7 megjegyzés:

  1. A fekete borító tényleg jobb

    VálaszTörlés
  2. Én még nem is láttam a fekete borítót.
    Amúgy nekem nagyon tetszett, bár é amúgy is nagyon szeretem az ilyen kis lájtos történeteket.

    VálaszTörlés
  3. Niki, igen, tudom, hogy te szereted az ilyesmi könyveket.:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez a borító vmiért jobban passzol a könyvhöz, de a feketével sincs bajom :) Szerethető sztorija volt!

    VálaszTörlés
  5. igen, szerintem is, és valahogy így utólag egyre jobban tetszik.:)

    VálaszTörlés
  6. off
    játék.:)
    http://nima.freeblog.hu/archives/2010/11/13/Mi_lennek/

    VálaszTörlés
  7. De jó, köszi, meg is csináltam!:)

    VálaszTörlés