Parenthood 1x01

Ezt még mondjuk úgy, vártam is, mivel Peter Krause is benne van, akit a Sírhant művekben nagyon szeretek. Később értesültem arról, hogy Lauren Graham is bekerült a sorozatba, innentől kezdve nem volt kérdés, hogy látnom kell.


Brothers&Sisters jellegű, egy nagy család van a középpontban. Sarah kénytelen hazaköltözni a két gyerekével a szüleihez, mert nincs munkája, és elvált a férjétől. Vannak testvérei, sikeres ügyvéd nővér, aki anyaként már nem annyira az, a fiú tesók közül az egyik nem akarja elkötelezni magát, a másik már házzasságban él, és úgy tűnik, valami gond van a fiával. Nehéz lehet egy szülőnek ráeszmélni erre, majd elfogadni. Ehhez elég szomorú jelenetek tartoztak.

Nekem nagyon tetszett a pilot, várom a folytatást. Tényleg B&S 2, csak kicsit csóribb családdal, és még több drámával.

2 megjegyzés:

  1. Akkor ebbe én is belenézek, amint lesz időm.

    VálaszTörlés
  2. Kiváncsi lettem én is rá, meg is néztem, és tényleg egész jó. Fogom nézni.

    VálaszTörlés