The Royals - 1x01

Jó régen olvastam arról, hogy jönni fog a sori, de valamiért nagyon megjegyeztem magamnak. Amint tudtam, meg is néztem az első részt. Hát nekem nagyon tetszett.:)


Fiktív angol királyi családé a főszerep, van benne gonosz királynő (Elizabeth Hurley - bírtam a Gossip Girlben is), rendes király, aki hirtelen eltörölné a monarchiát, és van három gyerek, egy fiú és egy lány, akik egyáltalán nem karót nyeltek, hanem tipikus mai fiatalok, buliznak, a lány kicsit többet drogozik, mint kéne, a fiú meg csajozik, vagyis éppen udvarolni kezd tulajdonképpen valakinek, ja és a harmadik testvér valójában már múlt idő, mert épp most halt meg... + a mai időkben játszódik.

Szépen felvezették a dolgokat, szimpatikusak a színészek, jók voltak a zenék, sokat várok ettől a sorozattól most.:)

Ui: a 2. évad már berendelve.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése