Új őszi sorozatok + visszatérők

Elkezdődött a szezon, és belenéztem néhány új sorozatba.

Forever: tipikusan az a nyomozós sorozat, amit rövid időn belül megunok, ezért másfél részt láttam, több nem érdekel, de egyébként nem rossz.

How to Get Away with Murder: na igen, ebből már két rész is lement, kicsit kusza, néha zavaros, de fenntartja az érdeklődésem, úgyhogy még maradok.

A to Z: hát, ebbe még augusztusba tekintettem bele, egyelőre tetszik.:)

Stalker: jófajtának látszik. Sajna Dylan McDermott ebben nem szép, nem gondoltam, hogy ilyen történhet.

Constantine: nem tetszik. de nem lepődtem meg, mert a film sem jött be, pedig direkt emiatt szenvedtem végig, na mindegy.

Gotham: nem vagyok elájulva tőle, nem is tudom.

The Affair: érdekes volt az első rész, egyelőre maradok. ezek a félrelépések mostanában divatos témák lettek úgy néz ki. A Satisfaction is tök jó volt, ez mondjuk másfajta lesz, de remélem, szintén tetszeni fog.



A visszatérők közül eddig a The Vampire Diaries változatlanul csalódás, a Blacklist valamivel jobb, de az sem az igazi... remélem, javulni fog.


2 megjegyzés:

  1. én a constantint filmben nagyon szeretem, de a sorozat valami borzalmas.

    VálaszTörlés
  2. The Affair - ezt nekem is látnom kell!

    VálaszTörlés