Leiner Laura: A Szent Johanna gimi kalauz

Jól éreztem én, hogy nem sürgős elolvasnom ezt a kiegészítő kötetet. Valószínűleg nem vagyok óriási hatalmas rajongó, hát ez van. Őszintén, nem sok minden újdonság volt benne, ami kimondottan tetszett az Reni levele - a legötletesebb plusz dolog, az elvetett borítótervek,  az érdekességek az SzJG-ről rész, meg kicsit a rajzok.
A Gyakran ismételt kérdések és válaszok már olvashatóak voltak nem egyszer az interneten.
A Best of fejezetet teljesen feleslegesnek tartom, köszönöm, de egyszer már megvettem/olvastam ezt, nem igénylem a duplázást.
A kimaradt jelenetek igazából nem rosszak, csak így különválasztva a könyvektől nem igazán tudtam elhelyezni "időben", ezért azt nem is olvastam végig, és inkább félreraktam arra az esetre, ha majd hiányzik az SzJG, és szeretnék új jeleneteket - újraolvasásra úgyis kicsi az esély.
Az Előszó meg a Búcsú érdekes volt, mégsem tartom különösképp kihagyhatatlannak. Az, hogy Laura jó fej, átjött a szövegből, de twitterről és a blogjából már amúgy is tudtam.
Szép, mutatós kötet meg minden, azonban tartalom tekintetében majdnem semmiség, az ára miatt szerintem csak azoknak érdemes beruházni rá, akik a kiegészítő kötettel érzik teljesnek a sorozatot a polcukon.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése