Lisa Jane Smith: Vámpírnaplók I-III.

Nem sok értelmét látom, hogy írjak ezekről, de ha már elolvastam ennyit, legyen valami nyoma. Nehezemre esett elvonatkoztatni a sorozattól, és hát nem is nagyon sikerült. Alaposan átírták a könyvet, azonban ez csak pozitív a történet szempontjából. Sok változás van, tartalomban és külsőségekben egyaránt. Elena szőke, és húga van, nem öccse, Bonnie külseje is más, Caroline és Matt nagyjából ugyanolyanok.. stb.

Az első rész történései kb. azonosak a könyv elejével. A második könyvet a fele előtt meguntam, a harmadikat pedig csak azért olvastam el, mert már úgyis itt volt. Ennél már észleltem némi javulást, de több kötet olvasását így sem tervezem. Egyébként is olyan, mintha lezárt lenne a történet.


Bele akartam pillantani a könyvekbe, mert kíváncsi voltam. Annyi bizonyos, hogy gratulálni kell a készítőknek azért, hogy ebből az alapanyagból olyan szuper dolgot hoztak létre, mint a sorozat, mivel az mérföldekkel jobb.

14 megjegyzés:

  1. Jó, hogy nem vettem meg a könyveket. Már a rövidségük sem tetszett.

    VálaszTörlés
  2. Én sem vettem meg őket szerencsére, akkor most nagyon mérges lennék..

    VálaszTörlés
  3. Én is az lennék. Egyik ismerősöm pedig győzködött, neki a kedvenc könyve.

    VálaszTörlés
  4. Hát, mindenkinek más az ízlése.:) De úgy vettem észre, a többségnek nem tetszenek a könyvek, főleg azoknak, akik nézik a sorozatot.

    VálaszTörlés
  5. VN szerintem az első ahol a film jobban sikerült a könyvnél. :)

    VálaszTörlés
  6. Á, én tudok még :) pl. a Séta a múltba sokkal jobb, mint A leghosszabb út, a könyv nagyon nem tetszett, de a filmet imádom.

    VálaszTörlés
  7. Azt sajnos még nem láttam.

    VálaszTörlés
  8. a könyv 1. részét 1990-ben írták, hogy lenne a sorozat ugyanaz? ugyanmár, komoly? ennyire ne legyetek már... hagyjuk. de am a könyv eleje nem olyan mint a vége. mert a végére teljesen más lesz de ha szereted a vámpíros történeteket és ilyen dolgokat akkor tudod élvezni mint én. és a sorozat készült a könyv alapján, mint úgy általában te retardált ;))

    VálaszTörlés
  9. "és a sorozat készült a könyv alapján, mint úgy általában te retardált ;))"
    Ha nem világlott ki a postból, hogy sajtosroló ezt nagyon is tudja, akkor igencsak magadból indultál ki retardáltság tekintetében:D

    VálaszTörlés
  10. Jó nagy bunkó vagy, öregem! Mielőtt retardáltnak nevezel valakit, tanulj meg helyesen írni és érthetően fogalmazni, mert inkább te tűnsz annak.
    Ildi

    VálaszTörlés
  11. Névtelen: Köszönöm az építő hozzászólást.:D


    Amadea, Ildi: Köszi a "védelmet", aranyosak vagytok.:)

    VálaszTörlés
  12. Alaposan átírták a könyvet
    szerintem először ti is tanuljatok meg figyelmesen olvasni... köszike ;))

    VálaszTörlés
  13. egyébként... nem tom h milyen helyesírási hibákat vétettem de ha nyelvtan tanár kell, akkor keresek magamnak
    bunkó vagyok, igen tudom, baj? zavar? ne olvasd a kommentemet... probléma megoldva!

    VálaszTörlés