The Defenders 1x01

Hát a kezdésről nem egy ügyvédes sorozat jut eszembe, de nem is baj. Jerry O'Connell már az első jelenetével szimpatikussá vált.:D Ismertem a színészt, viszont eddig nem sok mindenben láttam. Elnézve az utóbbi projektjeit nem tudom, mennyit fog megélni ez a sorozat, mindenesetre nekem eddig bejött. A másik főszereplőt James Belushi alakítja hasonlóképpen jól, nem semmi figura, hamar megkedveltem őt is.


Sosem élveztem még így semmit, aminek köze volt a joghoz, Vegasban egy egészen új megvilágításba került. Ezzel a két ügyvéddel meg pláne. A tárgyalótermek legtöbbször unalmasak, így a karakterek és a város megadják azt a hangulatot ami szükséges és kell, hogy feldobja és életet vigyen bele. Volt persze ügyük is, ami nem tudom, mennyire állta meg a helyét, mivel nem jellemző, hogy ilyen témával nézzek valamit, de engem lekötött.

Ha ez a hangulat megmarad, és az ügyek megoldása ilyen ötletes lesz, akkor tuti maradok a továbbiakban is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése