Better Off Ted 1. évad

Nem vagyok nagy sitcomrajongó továbbra sem, mégis egyre többet nézek újabban. Köztük van ez is. Rövid, 20 perc körüli részek, úgyhogy hamar végezni lehet vele. Már megy a 2. évad, és bekapcsolódtam, ezentúl hetiben fogom követni, mert szerintem elég vicces. 



Főleg az elején nevettem sokat, aztán kicsit leült a sorozat, de nem nagyon, és a megszeretett karakterek miatt nem is zavart túlzottan. Mókás vállalat szolgáltatja az állandó helyszínt, a szereplők pedig az ott dolgozó emberek. Olyan termékek előállításán dolgoznak, mint a citromízesítésű hal, zöldségek antidepresszánssal, stb. Szóval hülyeség, de pont ettől olyan jó.:) Gondolom, az előírás, hogy sitcomban mindenki dilis. Itt is ez van, a legnormálisabb Ted. Veronica teljesen őrült, Linda csak mérsékelten. Phil és Lem is vicces figurák.

Annak ellenére, hogy túlnyomórészt mindegyik színésznek voltak már jelentősebb szerepei, én még egyiküket sem ismertem ezelőtt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése