Upfronts 2015

NBC

Blindspot: nem fogott meg, még az előzetes sem.
guru, junkie
előzetes

The Player: lehet még jó is, de lehet tök szar lesz, majd meglátjuk.
guru, junkie
előzetes

Heartbreaker: nem érdekel, ráadásul a színésznőt se kedvelem túlzottan.
guru, junkie
előzetes

People Are Talking: kicsit lehet kíváncsi lettem volna, sitcom. csak az az aláröhögés...
guru, junkie
előzetes

Best Time Ever with Neil Patrick Harris
guru, junkie
előzetes

+ az új Hősök eltolva őszre.

midseason


Chicago Med: szeretem minkét sorit, de ez már nekem kicsit sok. Aztán lehet megbarátkozom a gondolatával, mire kezdődik.
guru, junkie
előzetes


Game of Silence: még akár jó is lehet.
guru, junkie
előzetes


Shades of Blue: érdekel.
guru, junkie
előzetes

Coach: sitcom.
guru, junkie
előzetes

Superstore: sitcom, de lehet jó lesz.
guru, junkie
előzetes

Crowded: szörnyű (sitcom).
guru, junkie
előzetes


Hot & Bothered: ez szinte kizárólag Eva Longoria miatt érdekel..(na jó, Amaury Nolasco is). ja és sitcom..
guru, junkie
előzetes

You, Me and the End of the World: nem is tudom. az a kép...
guru, junkie
előzetes

FOX

Rosewood: kicsit uncsi..(nyomozós)
guru, junkie
előzetes

Scream Queens: azt hittem érdekel, de az előzetes iszonyatos.
guru, junkie
előzetes

Minority Report: a Különvéleményt nem láttam, úgyhogy pótolom, aztán meglátjuk.
guru, junkie
előzetes

Grandfathered: sitcom.
guru, junkie
előzetes

The Grinder: sitcom, Rob Lowe.
guru, junkie
előzetes

midseason


Lucifer: érdekel, mert jó volt az előzetes és a színészek is jók.
guru, junkie
előzetes

The X-Files: nem voltam a sorozat rajongója, szóval semleges vagyok az ügyben.
guru, junkie
előzetes

The Frankenstein Code: hát ez így nem igazán.
guru, junkie
előzetes

The Guide to Surviving Life: sitcom.
guru, junkie
előzetes


ABC:


Oil: Chase Crawford kivételével semmi nem fogott meg ebben... őt kedveltem a GoGi-ben és ennyi. a videó picit lendített a dolgokon.
guru, junkie
előzetes


Quantico: ez eléggé érdekel.
guru, junkie
előzetes

Of Kings and Prophets: na hát ez totálisan nem érdekel.
guru, junkie
előzetes

Dr. Ken: sitcom
guru, junkie
előzetes

The Muppets
guru, junkie
előzetes

midseason


The Catch: érdekesen hangzik.
guru, junkie
előzetes



Wicked City: a történet is érdekes, és Ed Westwick!! az előzetes durva.
guru, junkie
előzetes


The Family: rettentően unalmasnak találtam a leírás alapján, de az előzetes mindent megváltoztatott..!
guru, junkie
előzetes

The Real O'Neals: sitcom
guru, junkie
előzetes

Uncle Back: sitcom, nem láttam a filmet.
guru, junkie
előzetes


CBS:


Supergirl: azt hiszem, én már telítődtem szuperhős ügyileg... viszont a videó tetszett.:)
guru, junkie
előzetes


Limitless: léciléci legyen jó!!! mindenféle szempontból várom :)
guru, junkie
előzetes

Angel From Hell: sitcom.
guru, junkie
előzetes

Life in Pieces: sitcom.
guru, junkie
előzetes


midseason

Criminal Minds: Beyond Borders: CM rajongó vagyok, kivi leszek rá.
guru, junkie
előzetes

Rush Hour: részben a színészek miatt, de amúgy is érdekel majd.
guru, junkie
előzetes

Code Black: na hát ez a téma sem valami egyedi.
guru, junkie
előzetes


CW:

Crazy Ex-Girlfriend: az előzetes valami szörnyű.
guru, junkie
előzetes

midseason

Containment
guru, junkie
előzetes

DC's Legends of Tomorrow: majd belenézek, de ez a képregényes vonal is sok már nekem.
guru, junkie
előzetes

Szokatlan, hogy ennyire ne érdekeljenek a CW sorozatai, de hát ez van... Más csatornáktól viszont van egy-kettő, amit nagyon várok.:)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése