Awkward: 1-4. évad

Ezt nézegettem az elmúlt két-három hétben, és annyira megtetszett, hogy szélsebesen naprakész lettem a sorozattal. Mondjuk néhány résztől eltekintve 20 perc körüliek az epizódok, úgyhogy akkora falat azért nem volt. Nem teljesen értem, hogy miért nem néztem eddig. A Faking It se rossz, de ez még annál is jobb. Hiányoznak a tinisorozatok amióta nincs 90210, és ez most, ha nem is a legjobb "pótlék", de jobb, mint a semmi.


Az első évad arra fókuszált, hogy Jenna milyen népszerűtlen és szerencsétlen, hogy Matty nem vállalja fel, csak lefekszik vele, aztán fokozatosan átalakultak a karakterek, Sadie-t sem utálom már, és lényeges változás a 3. évadban történt Collin érkezésével. Nagyon nem tetszett, amilyen irányba Jenna változni kezdett, amikor minden tönkrement, majdnem sírtam, azt akartam, hogy minden olyan legyen, mint régen...:D tényleg berántott, na.:)) De azért a szülinapi partinál elégedetten néztem a lebukást, mert nagyon rossz szemmel néztem, hogy megcsalta Mattyt. Aztán ahogy lennie kellett, helyreállt a világ rendje néhány rész alatt. A 4. évad újabb változást hozott, utolsó gimis év, készülés a továbbtanulásra, egy pszichopata csaj jött idegesítő elemként, illetve egy új pasi Jenna életében, aki nem gimis - ez tök jó volt, kár, hogy nem tartott hosszú ideig a dolog.:(


Hamarosan - remélem- kezdődik az 5. évad, ami az utolsó lesz, sajnálom, de úgyis fura lett volna a folytatás, mikor mindenki másik iskolában tanul tovább. Nem tudom, hogy mérgelődjek-e, amiért csak most néztem ezt a sorit, vagy örüljek, amiért legalább nem hagytam ki, hiszen annyira nekem való, de azt hiszem, mindkét dolog fennáll..:)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése