Hamarosan jön...

... új Gillian Flynn könyv! Egészen izgatott lettem, amikor megláttam, mert nem rég olvastam a Holtodiglant, ami eléggé megfogott, annak ellenére, hogy nem éppen az én műfajom a könyv, és szerintem nem is olvastam még hasonlót korábban.

 "Libby Day hétéves volt, amikor az anyját és két nővérét meggyilkolták a kansasi Kinnakee-ben. Libby túlélte a mészárlást, és nagy port kavaró vallomásában azt állította, hogy tizenöt éves bátyja, Ben volt a tettes.

Huszonöt évvel később a Gyilkosok Klubja - egy hírhedt bűnügyekkel foglalkozó titkos társaság - felkeresi Libbyt. Azt remélik, bizonyítékot találnak Ben ártatlanságára. Libby anyagi haszon reményében együttműködik velük: felkeresi azokat, akik akkor éjjel ott voltak a házukban, és beszámol a klubtagoknak mindarról, amit megtud. A nyomozás során lepusztult sztriptízbárokban és elhagyatott városokban keresi az igazságot, és miközben lassan fény derül az elképzelhetetlenre, ugyanabba a helyzetbe kerül, mint amikor minden elkezdődött: újra egy gyilkos elől menekül.
"Gillian Flynn eredeti, borotvaéles ésszel megáldott, maró humorú, lenyűgöző mesélő, akinek komoly érzéke van a hátborzongatáshoz." (Stephen King)
"A remek thrillerek rajongói a Sötét helyek leleményes történetvezetését és Flynn prózáját egyaránt élvezni fogják. Utóbbi az első szótól az utolsóig ádáz, könyörtelen és színtiszta élvezet." (Cleveland Plain Dealer)"



A fülszöveg nem igazán keltené fel az érdeklődésem, inkább tényleg csak a szerző miatt vagyok nagyon lelkes, ami kicsit azért fura.:) 

Várható megjelenés: május 20.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése