Kim Harrington: Clarity - A tisztánlátó

Clare és családja különleges képességekkel rendelkeznek, amit a családi vállalkozásukban, egy jósdában kamatoztatnak. Édesanyja olvasni tud a gondolatokban, bátyja, Perry szellemekkel képes kapcsolatba lépni, ő maga pedig ha egy tárgyhoz ér, emlékeket tud felidézni azoktól, akik korábban szintén hozzáértek az adott tárgyhoz. A kis, turisták által kedvelt városkába új lakók érkeznek, az apa az új felügyelő, a fia pedig most végzős a középiskolában (és természetesen tetszik Clare-nek). A kisvárosi-természetfeletti idillt egy gyilkosság zavarja meg, Clare-ék legnagyobb bevételt hozó időszakát pedig egy új médium, aki állítólagosan látja a jövőt. Clare-t alapjáraton kiközösítik az iskolában (elég hülyék), ami kicsit megváltozott, amíg Justinnal, a polgármester fiával egy párt alkottak, viszont a szakításukat követően minden visszatért a régi kerékvágásba. Justin apja a következő választáson is nyerni szeretne, és Clare családjának is jó lenne, ha minél hamarabb megoldódna a gyilkossági ügy, mert a turisták eliszkolnak miatta. Az új felügyelő szintén szeretne bizonyítani, így az a nagy helyzet állt elő, hogy az összes szereplő érdekét az szolgálja, hogy minél előbb elkapják a gyilkost. És ezzel elérkeztem a fő cselekményszálhoz.

Clare-t bevonják a nyomozásba, mert sokat segíthet a képességével, bár vannak, akik kételkednek abban, hogy az valóságos lenne. Sajnálatos módon Perry gyanúsítottá válik, de több bizonyíték van, amin elindulhatnak. Tetszett a nyomozás, a háttér, és a megoldást sem igazán tudtam kitalálni. A karakterek szerethetőek, akad benne romantika, de nincs elárasztva vele a történet. Nem ad a könyv semmi rendkívüli dolgot, de szerettem olvasni.:)

A borító nem tetszik, mostanában nagyon finnyás vagyok úgy érzem, bár minél tovább nézegettem, annál inkább felfedeztem benne apró szépségeket.

4,5/5


255 oldal
Könyvmolyképző Kiadó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése