Upfronts 2012

Ezek lesznek az elkövetkező szezon új sorozatai, ami érdekel félkövér, a dőltek pedig talán.



  • NBC:

Chicago Fire: tetszik! és hát a Rescue Me-t juttatja eszembe, de olyan ne akarjon lenni (nem is tudna).

Revolution: nagyon nem hatna meg, ha nem ezek a készítők lennének, és a szereplőgárda is totál semmilyen lenne. Szóval nem várom, de akár jó is lehet.

The New Normal: készítő+, szimpi+ nem szimpi színészek - , ~ + úgyhogy érdekel (mindegy, én értem:D) (sitcom)

Guys With Kids: ez is lehet még akár jó is (sitcom)

Animal Practice: lehet, hogy vicces lesz. (sitcom)

Go On: hátha. Allison Miller:) (sitcom)


Midseason:

Do No Harm: a főszereplő színészt kedvelem (bár először tuti fura lesz ilyen szerepben látni), a történetre is ugrok, más nem is kell.

Infamous: kicsit Revenge beütés.

Hannibal: érdekes húzás midseasonra tenni, annyira akkor nem lehet jó (?)

Next Caller: viccesnek, jópofának hangzik, a fotókon helyesnek tűnik a két főszereplő (sitcom).

1600 Penn: nem érzek benne semmi pluszt, a kölykök nem érdekelnek (sitcom).

Save Me: - (sitcom)


  • FOX:

The Mob Doctor: teszek vele egy próbát.

The Mindy Project: sitcom, ami akár jó is lehet. A New Girl vezeti fel!

Ben & Kate: sitcom, a sztorija nem érdekes és a színészek se szimpik.


Midseason:

The Following: nagyon érdekesen hangzik, és a színészek is jók.

The Goodwin Games: sitcom, tetszik a leírás, majd meglátjuk.


  • ABC:

Last Resort: És?

666 Park Avenue: na, ez érdekesnek tűnik, már a címe is tök jó, a színészek is rendben vannak. És könyvből van, csak ahogy nézem, nálunk egyelőre nem adták ki.

Nashville: szeretem a country-t, ha jó lesz, remélem, Amerika is, és az sem zavarna, ha zenés lenne. A színészek se tűnnek rossznak.

The Neighbors: Jézusom:D

Malibu Country: ez is sitcom. tetszik a promo kép és a helyszín is (igaz, nem tudom, mennyi lesz látható belőle), szerintem belenézek.


Midseason:

Mistresses: jó soká lesz, májusban. csak szerintem ez a téma nem fog működni országos csatornán.

Red Widow: Akár még jó is lehet.

Zero Hour: látom előre, hogy megnézem az első részt és annyiban maradunk.

How to Live with Your Parents: sitcom. kicsit uncsi, de ebből még bármi lehet.

The Family Tools: még egy sitcom, ez meg csak a szereplők miatt hagy hidegen.


  • CBS:

Elementary: modern Sherlock Holmes, nagyon szeretik mostanában a filmesek ezt a témát.  Na most ha egy rész/egy ügyben nyomozunk lesz a koncepció...:/ Nehéz lesz felvennie a versenyt nálam a Five-o-val (az egyetlen nyomozós, amit nézek).
guru, junkie

Vegas: Meglátjuk! Jason O’Mara <3

Made in Jersey: ügyvédes? ha majd mások azt mondják, érdemes nézni, különbözik valami miatt a többi ilyentől, akkor gondolom én is jobban felfigyelek rá. Most így nem.

Partners: és egy sitcom. oké, leginkább Sophia Bush az oka, de érdekel.


Midseason: 

Golden Boy: kép nélküli. A szereplőgárda mondjuk érdekesnek tűnik.

Friend Me: már a leíráson elmosolyodtam, ezt jó jelnek veszem :) bár a színészeket nézve elbizonytalanodtam... (sitcom). kép itt sincs:/


  • CW:

Beauty & The Beast: csak legyen jó, léciléci. Amúgy egyből ez a könyv/film ugrott be, amíg nem olvastam a sztorit.

Arrow: Nem érdekel. Viszont mivel CW, és alapvetően szeretem a sorozatait, valószínűleg belenézek majd.

Emily Owens, M.D.: még egy orvosos sorozat a csatorna kínálatában. Nem mintha, a Hart of Dixie-ben az dominálna - remélem, ez is tud majd egyedi lenni.


Midseason: 

The Carrie Diaries: a fiatal Carrie Bradshaw a 80-as évek NY-jában. Sajnos csak januárban indul.:( Kicsit tartok tőle, de nagyon érdekel, hiszen a Szex és New Yorkot is szerettem.

Cult: Ez is midseason???! Robert Knepper, Úristen!!!!!! Kell! A sztori most mellékes így, csak jó lesz! Meg persze ismerős még Matt Davis és Alona Tal, de ők nem akkora szenzációk.


Ennyi. Úgy tűnik, jó sok minden érdekel, de szerintem úgyis alig marad közülük nézős. Valamit kiemelten várok. A mostani kínálat amúgy annyira furcsa nekem. Több keltette fel az érdeklődésem, de csak kevés kiemelkedő, és főként a midseason idején bemutatkozók ragadtak meg.

5 megjegyzés:

  1. Do No harm a főszereplő miatt érdekel, eddig csak a Ments meg-ben láttam, kiváncsi vagyok jó színész-e más szerepben. Érdekel még a Revolution,The Carrie D.,Hannibal (ezt meglátom milyen lesz). Hát én se vagyok elájulva egy se olyan nagy szám így látatlanban, nem nagyon keltette fel az érdeklődésem.:( A sitcom-ok egyáltalán nem jönnek be. Pedig abból lesz bőven...

    VálaszTörlés
  2. Én sok sitcomot bepróbálok majd, úgy megszerettem a New Girlt, hogy kedvem lett hozzájuk.:)

    VálaszTörlés
  3. Lehet, hogy én vagyok ennyire elzárkózva tőlük csak, hogy neki se kezdek:)

    VálaszTörlés
  4. én is így voltam évekig, úgyhogy talán ideje is nyitnom:)) biztos te is találnál olyat, amit tudnál szeretni:) ha még nem volt meg a better off ted, azt ajánlom. 2009-es és kaszált, de a new girl előtt én azt szerettem. igaz, nem néztem végig...:D de tényleg jó:)

    VálaszTörlés
  5. Köszi a tippet:) Hát majd meglátom, lehet, hogy belenézek:)

    VálaszTörlés