Anna Gavalda: Együtt lehetnénk

Ezt a könyvet már kétszer abbahagytam, ez volt a harmadik próbálkozás. Nagyon tudok rajongani dolgokért, és ez negatív irányba is igaz, ha olyan kedvem van, és most olyan kedvem van.

Az elején még egész érdekesnek találtam, aztán amikor már csak dögunalmas dolgokkal ismételte önmagát, hamar beleuntam. Talán nem vettem fel a lassúságát, de a legnagyobb gond szerintem, hogy nem tudtam megkedvelni a szereplőket. Pedig amúgy szoktam szeretni az ilyen hangulatú könyveket, filmeket is, de ez csak egy lagymatag izé. Semmitmondó leírások, és unalmas párbeszédek váltották egymást. Például ehhez hasonló dialógusok vannak benne:

- Igazán itt él?
- Hát, igen.
- Teljesen?
- Teljesen.
- Egész évben?
- Egész évben.
- De ez nagyon kicsi, nem?
- Én szívesen felmegyek.
- Nem, köszönöm, nem sürgős.
- Rendben.
- Philibert!
- Tessék!
- Köszönöm.










És állítólag ez a legjobb könyve - nem akarom tudni, milyen lehet a többi. Kínomban még az olvasása közben belenéztem a filmbe, hátha kedvet kapok tőle, de csak pár percet bírtam belőle nézni. Az utóbbi időben elég jól sikerül kiválasztanom az olvasmányaimat, amikor ezt várólistára tettem, még nem ment olyan jól.

A várólistacsökkentés eddig döcögősen halad, ez volt az első, amit elolvastam róla.

1/5

9 megjegyzés:

  1. Ez jó!:) Én még nem olvastam és nem is láttam, annak ellenére, hogy már sokszor belebotlottam ebbe a könyvbe. Azt hiszem, hogy elkerülöm:))

    VálaszTörlés
  2. :o) Van ilyen.
    Én ezek után még kíváncsibb lettem rá. :oD

    VálaszTörlés
  3. Szilvamag: Pedig sokaknak tetszik, meg molyon is 4,53 az értékelése, még úgy is, hogy tőlem csak 1 csillagot kapott.:)

    Niki: Én pedig arra, hogy neked tetszene-e.:))

    VálaszTörlés
  4. Ó, de kár! :-) Nekem nagyon tetszett ez a könyv! Egyébként igazad van, nem feltétlenül a pörgősebb időszakában kell olvasni az embernek. Nekem kifejezetten jól estek ezek a monoton beszélgetések, én nagyon mögéjük láttam! :-) Én mostanában készülök a Vigaszágat elolvasni, karácsonyra kaptam barátnőmtől. Azt mondják, az a legunalmasabb, de én azért bízom benne nagyon!

    VálaszTörlés
  5. Váááá, most nézem csak a pontszámát!!! :-)))

    VálaszTörlés
  6. :D hát igen...:)
    Remélem, tetszeni fog a Vigaszág, de valószínűleg, ha ezt is szeretted.:)

    VálaszTörlés
  7. 1 pont?:)) Pedig ez nekem is rajta van Várólista csökkentéses listámon... most kicsit elbizonytalanodtam!:D

    VálaszTörlés
  8. Talán te is a többséghez fogsz tartozni, akiknek tetszik, úgyhogy ne aggódj.:))

    VálaszTörlés
  9. Majd kiderül...hamarosan!:))

    VálaszTörlés