Első blogszülinap

Egy éve költöztem át freeblogról, és már több, mint három éve blogolok. Egyáltalán nem bántam meg, hogy áttértem a blogspotra, sőt.


Mindenes blognak indult, aztán szép lassan átment könyvesbe, legalábbis az utóbbi időben a bejegyzések nagy része könyvekről szólt. Ezt a vonalat szeretném folytatni a jövőben is, mert bár ugyanúgy nézek sorozatokat és filmeket, a könyvek egyre központibb szerepet kaptak. Figyelem az akciókat, lesem az új megjelenéseket, ha visszaviszem a könyvtárba az elolvasottakat, nem bírom megállni, hogy ne nézzek körül, és mindig találok olyanokat, amiket aztán kiveszek, annak ellenére, hogy elhatároztam, hogy nem fogok egyet sem, mert sok vár így is elolvasásra. Persze továbbra is vezetem majd a filmes naplót, és ha lesz kedvem, írok egy-egy sorozatról vagy filmről is külön.

Az elmúlt egy évben 112 bejegyzés született, és ezekhez 384 komment. Köszönöm nektek, és remélem, a jövő évben is velem tartotok.:)

12 megjegyzés:

  1. Boldog Blogszülinapot, és csak így tovább :)))

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz.
    Gratula!

    VálaszTörlés
  3. Boldog születésnapot a blognak :-)

    VálaszTörlés
  4. Boldog évfordulót, és még sokszor ennyit ezután is!:)

    VálaszTörlés
  5. Boldog blogszülinapot és még nagyon-nagyon sokat!

    VálaszTörlés
  6. Boldog blogszületésnapot!

    VálaszTörlés
  7. Köszi mindenkinek, aranyosak vagytok.:)

    VálaszTörlés
  8. Boldog szülinapot, legyen jövőre is legalább 112 bejegyzés :)

    VálaszTörlés
  9. Én is boldog szülinapot kívánok a blognak!
    Továbbra is fogom olvasni mindenképp:)
    U.i: Nekem a receptek is tetszettek.

    VálaszTörlés
  10. Köszi nektek is!:)
    ÉnT, azok csak kis kitérők, de örülök, hogy tetszenek.:)

    VálaszTörlés
  11. Boldog Blogszülinapot és BÚÉK!

    VálaszTörlés