Freeblogos kiakadás és blogspot sablonpiszka

Utóbbit inkább hagyjuk, igazából csak annyi történt, hogy találtam egy sablont, ami végre tetszik, de képtelen vagyok átalakítani vagyis kezdem úgy érezni, hogy amit én szeretnék, azt nem is lehet megvalósítani a kiszemelttel, maximum ha valami nagytudású weboldalkészítő lennék ami ugye nem vagyok. Még azért próbálkozom, de egyelőre jegelem a projektet. 

 A freeblogról: a blogolást ott kezdtem 2007 szeptemberében, talán pont a napokban van az "évforduló", ám az első bejegyzésemet sajnos talán már sosem tudom visszanézni. Elkövettem azt az óriási hibát, hogy amikor átjöttem a blogspotra, a korábbi bejegyzéseimet nem hoztam át. Részben mert új kezdet, részben mert nem akartam bajlódni vele. Úgy gondoltam, bármikor visszanézhető, ha esetleg úgy adódna, de túlzottan nem foglalkoztam vele - mostanáig. Az történt ugyanis, hogy a freeblog halottabb, mint valaha, ami enyhén szólva aggasztó, mert lehet, hogy nem akartam áthozni az ottani tartalmakat, de azért azt sem szerettem volna, ha nyomtalanul eltűnik az egész. 319 db sorozatos bejegyzésről van szó + az egyéb témájúak, és több, mint 2 évről, ezért cseppet szíven ütött. Úgyhogy most a google segítségével próbálok néhány régi írást átmenteni ide, a képeket nem hozza be az eltárolt változat, úgyhogy azoknak annyi, de én az írott anyagnak is örülni fogok. Kezdetlegesek, bénácskák azok a bejegyzések, de az is én voltam. Szóval elnézést, ha emiatt most elárasztom az rsst, de ezt muszáj meglépnem. 

A sablon pedig majd új lesz, ha sikerül valamit okoznom.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése