A burok/The Host - Megnéztem a filmet

Végtelenül hidegen hagyott a könyv, az ufós téma, meg a sci-fi műfaj nem tudott lázba hozni. A filmet is sokáig halogattam, meg voltam róla győződve, hogy agyonunatkozom majd. Ehhez képest egyáltalán nem így lett. Ráadásul azóta már olvastam egy ufós könyvet, és az szintén meggyőzött, hogy talán nem kéne szemellenzővel elzárkóznom tőlem egyébként idegennek érzett műfajoktól, hiszen sosem lehet tudni, mit hagyok ki. Mindezzel együtt továbbra sem bánom, hogy nem olvastam ezt el, mivel igazság szerint belekezdtem kétszer is, de nagyon-nagyon nem kötött le. A hozzáállásomon kellett volna változtatni, de azt meg csak a film tudta elérni.:)


Egész jó kis történet ez, nem egy csillogó vámpíros agyszülemény (ez most úgy hangzik, mintha utálnám a Twilightot, pedig nem), attól sokkal több. A szerelmi szál úgy érzem, visszább húzódott, egyéb mondanivalókkal, érzelmekkel tudta Stephenie Meyer helyettesíteni - legalábbis a filmben úgy tűnt, lehet, hogy a könyvben másképp mutatkoznak meg ezek a dolgok. Ha picit jobban elmélkedek, talán mégis jó lett volna olvasni, mert gondolom többet tudhatunk meg az idegenekről, illetve a film vége összecsapottnak hatott, olyan hirtelen lett vége, és valamivel több magyarázatot elbírt volna - és ez szerintem a könyvből biztos nem hiányzik.

A lényeg, hogy kellemes csalódás, és még a színészek is szimpatikusak voltak.:)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése