A sorozatok és én a nyáron

Végigkövettem a Teen Wolf 3. évadának első felét, nagyon tetszett, fényévekre van az egész attól ahonnan indult. Mondjuk én már az elejétől szeretem, de ezzel együtt is éreztem a fejlődést.:)) Civilben Tyler Posey ütnivalóan önelégült, szerencsére ez a játékában nem mutatkozik meg. Amúgy pedig amíg Tyler Hoechlin ott van, ő kit érdekel.:D


Elkezdtem Gossip Girlt pótolni, miután kihevertem, hogy befejezték a 90210-et. A 3. évad közepén hagytam abba, jelenleg pedig a 4. évad vége felé járok. Olyan régóta nem néztem, hogy elfelejtettem, Chuck Bass mennyire :) 



Nézegettem Gyilkos elmék és GA részeket, ezeket szinkronnal, illetve néhány hetente rákattanok az Éjjel-nappal Budapestre, és akkor pár napig követem.:D

Folytatódott a Suits a 3. évaddal, picit lemaradva nézem azt is.



Belekezdtem néhány újba is, amik többnyire abbamaradtak, viszont lett néhány kedvencem, azokról majd később.


2 megjegyzés:

  1. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, Chuck Bass....:) Kár hogy vége.
    Én végignéztem a Teen Wolf-ot, és egyik nap véletlen láttam az első részt...hát mennyit változtak azóta! :)

    VálaszTörlés