Life Unexpected 1x01-02

Az első résznél még nem igazán tudtam véleményt formálni. Nagyon most sem. :) Az biztos, hogy ez sosem lesz Gilmore, ráadásul Cate az első részben nem is volt szimpatikus nekem. Csak a 2. rész után döntöttem el, hogy ezt nézni fogom, és tetszett - vagy legalábbis valami olyasmi. Azért még alakulnia kell. A szereplők szerethetők, átlagosak, aranyosak. A kedvencem Nate.  


Van főcím, ami nem rossz, csak lehetne hosszabb. Majd kiderül, mi lesz ebből, túlzottan még nem foglalkoztat, mert könnyen lehet, hogy cancel lesz, végülis midseason, és CW gyermek, egyik sem olyan szerencsés tényező.

5 megjegyzés:

  1. Nem rossz sorozat, de még nem tudom, hogy 2 rész után folytatom-e. Lehet, hogy majd csak tavaszal, az AXN-en.

    VálaszTörlés
  2. Igen, tényleg, az tök jó, hogy olyan hamar adni fogják. Ha lemaradok vele, akkor vsz. én is szinkronnal nézem majd.

    VálaszTörlés
  3. Én folytatom, nekem megtetszett így két rész alapján.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon le vagyok most maradva, mert erről még nem is hallottam.A Gilmore utalás miatt nagyon érdekel.

    VálaszTörlés
  5. Olyan nagyon ne várj "Gilmore szintet" tényleg, de egész jó. Érdekel már nagyon a köv. rész.

    VálaszTörlés